• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    M C skrev 2010-09-02 09:11:19 följande:
    Appropå det, såg du husvagnsbilderna? Vad tyckte du om biondan? La vita bionda heter färgsättningen.
    Om man gillar husvagnar såg de ut som en dröm! Det såg dyrt ut dock.....jag tänker på hur många handväskor och solglasögon jag skulle kunna köpa om jag var RIK som vissa tydligen är..........Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 09:12:44 följande:
    Om man gillar husvagnar såg de ut som en dröm! Det såg dyrt ut dock.....jag tänker på hur många handväskor och solglasögon jag skulle kunna köpa om jag var RIK som vissa tydligen är..........Drömmer
    Ja, visst gjorde den det? *drömmer*
    Äh, rik och rik, du vet hur det är...
    Vi ska göra om lånet på huset när vi är klar med kök o badrum. P är sjuk nu, men när han väl blir frisk kommer det gå på ett kick. Pengarna vi pumpat in kommer vi kunna ta ut i högre lån med bättre villkor - förhoppningsvis.
    Handväskor? Jag har ju fickor.Drömmer

*fniss*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-09-02 09:19:54 följande:
    Handväskor? Jag har ju fickor.Drömmer

*fniss*
    *suck*

En del förstår inte att uppskatta the finer things in life...........
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-02 09:51:33 följande:
    *suck*

En del förstår inte att uppskatta the finer things in life...........
    Vill ha en ny handväska men inte hittat någon. Och jag köper inga dyra kan jag säga
    Om det inte passar - fuck off.
  • Mariohn

Det bor en igelkott här i buskarna som heter Stefan. Jag döpte den förra veckan.

Nu verkar stefan ha fått barn. Spädkottar.  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-09-02 10:04:56 följande:
    Vill ha en ny handväska men inte hittat någon. Och jag köper inga dyra kan jag säga
    Nej. Du är också "en sån".

Du, jag tror inte jag skulle kunna hitta den där tråden ens om jag ville. Det är lääängesen, och jag tror inte att det var en av ug-trådarna per se. Det var nog någon som ställde frågan på forumet i rubrik-form typ hur andra gjorde. men jag är inte säker. plus att jag nog inte vill läsa det där igen.
  • Mariohn

Min mamma var på Kreta och köpte en handväska till mig. En svart som det stod D&G på i vit text. Bör jag anmäla mig till unga mödrar direkt eller jag kan bara låta den ligga gömd för evigt??

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-02 10:06:55 följande:
    Nej. Du är också "en sån".

Du, jag tror inte jag skulle kunna hitta den där tråden ens om jag ville. Det är lääängesen, och jag tror inte att det var en av ug-trådarna per se. Det var nog någon som ställde frågan på forumet i rubrik-form typ hur andra gjorde. men jag är inte säker. plus att jag nog inte vill läsa det där igen.
    Nä, jag hittade inget igår

Har handväska för fan Men jag är för snål att lägga massa pengar på en ny. Skrev på kontaktet idag *glad*
    Om det inte passar - fuck off.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-02 10:05:24 följande:
    Det bor en igelkott här i buskarna som heter Stefan. Jag döpte den förra veckan.

Nu verkar stefan ha fått barn. Spädkottar.  
    Stefanie alltså.........du pillar väl inte på ungarna?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-02 10:08:21 följande:
    Min mamma var på Kreta och köpte en handväska till mig. En svart som det stod D&G på i vit text. Bör jag anmäla mig till unga mödrar direkt eller jag kan bara låta den ligga gömd för evigt??
    Bränn den på rituellt bål.
Svar på tråden The return of the Lolilla