Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-11 16:01:28 följande:
    Hahahahahahaaaaa!

Jag har så tråkigt...........   jag vill eg ha en paus från fl, men jag har liksom inte kraft att hålla mig borta. *suck*
    Jag kan binda fast dig i mitt förråd. Där kan man inte tjatta i internet! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-11 16:03:03 följande:
    Det vore en befrielse faktiskt.
    Jag skulle givetvis ge dig mat varje dag. 
  • Mariohn

Jag vaknade klockan 03 av att jag inte sov längre och här hemma gör vi allt tillsammans. Så jag väckte M och förklarade att jag var vaken och nu ville bli kliad på ryggen. Han suckade och svarade att jag skulle flytta på nattlinnet (JA jag har nattlinne). Då blev jag arg, kallade honom snuskhummer och somnade tjurigt om. Undrar om han fick sova sen. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-12 10:36:15 följande:
    Du är som sagt störtskön,. Men om min fru väckte mig 03.00 för att bli kliad så skulle jag blir rätt irriterad. Varför ställer ditt M upp på sånt? Vad kompenserar du honom med?
    Han älskar mig
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-12 10:41:18 följande:
    Jag älskar min fru också, men på natten vill jag sova. Men Ville vill inte sova då. Inatt tog det ynka tre timmar att få honom att somna om.
    Aaaotch När sådant händer här hemma blir det jobbigt för M. För jag kan inte gå upp. Det får han göra. Hahaha jag är en fruktansvärd människa!! Varför sover han inte? Köp en hypnoslampa. Det har vår V. Den funkar SKITBRA.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-12 10:50:30 följande:
    Hamn somnar som han ska på kvällen, men efter ett par tre timmar vaknar han till och efter vill han gärna inte somna om. Ibland tar det 15 minuter att somna om, ibland (som igår) tar det tre timmar. Så inatt blev det en skön promenad på stan. Då somnade han in väldigt skönt.. :)
    Bellino har en såndär babymobil som man hänger ovanför sängen. Det är en stor lampa som skiftar i grönt, rött, lila, blått och något mer lagom långsamt. Man kan välja ljud till den också. Naturljud som är skitstöriga för friska människor men tydligen mysiga för barn och galna människor. Vågor som slår mot stranden, insekter som piper i natten, löv som blåser i vinden, fåglar som man vill slå ihjäl på lördagmorgonen... Det finns en fjärrkontroll till så när V vaknade tryckte jag bara på kontrollen och så fort lampan började lysa blev det tyst i sängen. Testa
  • Mariohn

Jag kommer att dricka 3 liter hembränt och dö på torget på julafton sjungandes "hahahaaa vad ja e foll idaaa" bara för att FL ska få något VERKLIGT tragiskt att snacka om.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-12 11:55:54 följande:
    Jag kan sjunga, jag tycker om det. Tyvärr kan jag knappt några texter så det blir rätt enformigt. 

Jag kommer inte bli full och göra bort mig på julafton. Däremot är det sannolikt att jag somnar rätt tidigt. 
    Jag kan också sjunga. Tro det eller ej-. Det är enda gången jag inte har mesröst. 
Svar på tråden The return of the Lolilla