• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-09-02 23:12:09 följande:
    Nähä? Sant?!
    Nej........... jag ljög.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jazza

Nu skall jag sova. Godnatt

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound

Nu kommer Tomme! äntligen! natti natti!

• SimplyTheBest

nattinatti till sovtöntarna

Om det inte passar - fuck off.
  • M C

Ok, rolig hsitoria, och speciellt när man vet vilket latarsele min morsa är:

En gång efter att jag och gubben träffats blev morsan tvärarg (ovanligt) på oss för att vi retade henne över att hon aldrig klipper själv. Jag berättade som det är, att hon aldrig klippt de där 1200 kvm själv öht och vi 5 (en kompis med) blev så hånande och dryga mot henne att hon stormade ut och skulle minnsann visa oss.

Hon klampar fram till gräsklipparen och...
    Jag måste bara berätta att gräsklippare kan hon inte heller köpa, det är alltid den billigaste lättaste mest idiotiska STIGA du kan hitta, inte en klippo så långt ögat når och hennes "gräs" är till 50 procent tjock välväxt träsk-matta. Ibland är det självgående, men på senare tid har även detta fått stå tillbaka för "billigast". Vad får man för 700?
    ..jo, hon drar i snöret och stigan flyger upp i luften eftersom den väger mindre än totajmerns ärlse, landar på hennes fot och hon skriker i högan sky.
    Men hon är envis.
    Hon slickar sina sår, vi garvar i armhålan då fönstret är öppet, och hon sätter sin fot emot lättfotade stigan. Hon drar så hårt hon kan och snöret kommer halvvägs, sen drar hon av en nagel.
    Igen with the screaming.
    Hon drar några halvhjärtade försök igen, blir arg, sparkar på Stig och går muttrande därifrån.

Vi garvar än idag.

Men du ska inte tro att det blir en klippo, nej det blir en beg åkvariant som går sönder 39485 gånger och dessutom rejsar bror in i huset så bula uppstår.
    Och hon har ff bara klippt två rader, då min älskade make gick ut och startade fanskapet åt henne så hon skulle få känna på hur det är att klippa med en lättfotad stiga.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • 2timearound

Han ska gå ut med jycken så jag stannar några min till.

• M C
    2timearound skrev 2010-09-02 23:25:17 följande:
    Han ska gå ut med jycken så jag stannar några min till.
    Bra, då hinner du läsa och garva lite!

*fnissar ff*
  • 2timearound

MC

Vilken räpa.... 

• M C
    2timearound skrev 2010-09-02 23:29:50 följande:
    MC

Vilken räpa.... 
    Underhållning på hög nivå om man har lite distans.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-09-02 23:37:07 följande:
    Underhållning på hög nivå om man har lite distans.
    Distans var ordet sa Bull. .-D

Nu sängen! 
Svar på tråden The return of the Lolilla