Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Anonyhm skrev 2010-06-04 22:36:37 följande:
    Hahaha men jag är en nördig förstagångsmamma och vet inte vad som väntar  Alla mina vänner som jag maniskt sms:at och berättat om den magiska händelsen har svarat något i stil med "haha ja grattis...det blir säkert kul"
    Men det ÄR skitkul! Det blir ju lite jobbigare, genast, men såå mkt roligare E kröp när hon var 8 mån, men då hade hon jobbat på det länge. S är som sagt, inte ens nära... Men, det kommer säkert. E var supersen med att gå, men pratade hur bra som helst, jättetidigt. Vi kunde inte riktigt fatta varför hon inte gick, tills våra morsor berättade att vi var båda, ännu senare... Så, jag antar att får miffomotorik går i arv. Nu är E dock ikapp, men det tog faktiskt ett bra tag innan hon vågade lita på att kroppen skulle fixa allt hon ville göra.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-06-04 22:44:16 följande:
    vad skönt det later mops kröp riktigt bra med 5 manader... alldeles för mycke fart och förlite förstand!!!
    Difficile est saturam non scribere
    Jo, med facit i hand var det skönt, men ett tag var vi lite oroliga. Inte med S, dock, det kommer väl när hon pallar. Hon kan göra massa andra balla konster, som trillat in de sista dagarna, som klappa händer, vinka och "dansa" i sin stol
  • Jazza

En kompis till mig tryckte en asfin t-shirt åt sin grabb när han fick sin adhd-diagnos för ett par år sedan. En svart/grå, rocktröja, med texten: ADHårDing

Nä. nu skall jag lägga mig, skall ju på konsert imorgon. Sov gott, bejatches!

• Jazza
    2timearound skrev 2010-06-06 19:05:39 följande:
    Igår gav jag bort ett par av mina fyra guldfärgade skor. Och så köpte jag ett till par vita skor. Nu har jag 3 par guld, minst 6 par vita och 3 röda. Inga svarta och bara ett par bruna (som jag inte använt på minst 7 år) Är det nåt fel på mig? Just det! Jag har ett par lila också..........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Det är inget fel på dig, du har bara ingen fantasi

Hej, alla! Jag var på en mkt bra konsert igår och hade sovmorgon, imorse Vi gick inte ut, efter konserten, utan hem och sov, direkt, för att få ut mesta möjliga sömn
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-06-06 20:58:08 följande:
    härliga tider det later jätte mysigt! jag gissar att vi är du och mannen och att sova är ett code namn
    Difficile est saturam non scribere
    50% rätt, Vi=jag och Mfern, men sova=sova. Knullade gjorde vi efter långfrukosten.
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-07 12:06:59 följande:
    *blixtgenerad*
    Sähkert.
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-09 12:02:42 följande:
    The human centipede. Vedervärdig
    Bara om man inte är nr 1 i raden, väl?
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:06:14 följande:
    Vill du att jag ska nafsa dig i prutten?
    Hellre än att jag behöver nafsa din, ja.
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:16:17 följande:
    Vem ska stå längst bak då? ANOF?  Gråter
    Eller utviket.
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:19:53 följande:
    Utviket får vara nummer fyra och i baken på henne sätter vi en svan! 
    Ja, hon äter ju bajs till vardags, så det kommer inte att vara några som helst problem för henne. *vet*
Svar på tråden The return of the Lolilla