• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-09-03 08:30:40 följande:
    En elak sur fittkärring. En sån som var här i går kväll! Men vet ni vad..........

I morse när jag gick ut för att hämta tidningen stod krukan på trappen med en lapp:

"Jag ber om ursäkt för min mamma, hon är senil.

Mvh

Gunilla"

Så det var nog ingen räpa ändå..............shit vilket drama för en gammal senil kärring. Vad rädd jag var. Jag försökte vara tuff men jag var jävligt skraj  
    Klart som fan man lämnar tillbaka om man råkar sno en trasig kruka....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Freddan: Schack är svintöntigt, det kan du börja med....

Totajmer: Gravitationen tar ut sin rätt?

Nu har jag snygga naglar och mina föräldrar är här. Mfern skall till sina sen, men han får inte gå innan han lagt S, för jag är så jävla dålig att jag bara inte kan

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-03 14:30:09 följande:
    Ingen smaklös öppning i grenen bara hoppas jag.
    Är du efterbliven?  Snyggt ska det vara, men mellanmjölk, inget grenlöst snusk.

Om man vill knulla med trosorna på kan man bara föra dem lite åt sidan. *tipsar* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-09-03 15:31:13 följande:

Gillar inte smaklösa öppningar. Öppningar ska smaka något.
    2:ans "öppning" smakar säkert gott.

Jolly Bob skrev 2010-09-03 15:32:04 följande:
    Mmmmm...hemorrojder.
    Vet ärligt inte hur jag ska ta det här.........det är både klapp och stryk på en och samma gång liksom.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:19:20 följande:
    Är du efterbliven?  Snyggt ska det vara, men mellanmjölk, inget grenlöst snusk.

Om man vill knulla med trosorna på kan man bara föra dem lite åt sidan. *tipsar* 
    Bra tips måste jag säga. Det ska jag praktisera nästa gång jag idkar sex med min fru.

Jag har på ett eller annat sätt provat under kortare eller längre tid prövat allt det som hittills utnämnts som nördhobbys...
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-03 17:22:39 följande:
    Bra tips måste jag säga. Det ska jag praktisera nästa gång jag idkar sex med min fru.

Jag har på ett eller annat sätt provat under kortare eller längre tid prövat allt det som hittills utnämnts som nördhobbys...
    Men känns det här som nyheter för dig? Jag känner mig helt bekväm med att konstatera att du är en medelålders, lite dammig kontorsråtta från mellansverige, med nördintressen. Så jag är inte lång i ansiktet om man säger så......

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-09-03 17:09:46 följande:
     för jag är så jävla dålig att jag bara inte kan
    Detta är inte bra, min söta Göta. Du ska gifta dig i morgon. Jag säger som du sa igår, när jag var rädd för mitt liv; SKÄRP DIG FÖR FAN KVINNA!

{#emotions_dlg.flower} 
  • 2timearound

Nu dricker jag vin.........är det för tidigt? Ni kan kasta er på telefonerna till soc, för jag är ensam med barnen hemma.........

• Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:27:13 följande:
    Men känns det här som nyheter för dig? Jag känner mig helt bekväm med att konstatera att du är en medelålders, lite dammig kontorsråtta från mellansverige, med nördintressen. Så jag är inte lång i ansiktet om man säger så......

Trots ovanstående så lämnar du snigelspår efter dig varje gång jag är i närheten...
Svar på tråden The return of the Lolilla