Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Men hur jävla äcklig får man lov att vara innan FL reagerar liksom?  Kan jag starta en tråd och fråga

"När jag och min farmor har sex vill hon alltid att jag ska ta ut tampongen och ge den till farfar. Erfarenheter?"
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-04-06 16:18:12 följande:
    Jag kan inte föreställa mig att min mamma över huvud taget skulle göra det så jag kan dessvärre inte ha en åsikt i frågan.
    Inte min mamma heller. Hon är smal och snygg och har med stil lyckats skona mig från vad det sysslas med i sängkammaren
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-04-06 16:24:19 följande:
    Haha, nu har Mariohn gått bananas i kisstråden, I love it.
    Men vad fan är hennes problem liksom? Varför kan hon inte svara anonymt och respektera sina barn lite?  Dessutom är jag trött på att se hennes hängande ansikte ha erfarenhet av allt slemmigt.
  • Mariohn

Men jag fattar verkligen inte? Är det inte ett ganska långt steg mellan att låta barnen få veta saker om sex och samlevnad och att fladdra med blygdläpparna så att det låter som en hel jävla publik applåderar. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-06 16:32:10 följande:
    Vad innebär det liksom? Jag har alltid kunnat fråga min pappa om saker men det är inget  dagligt samtalsämne i vår familj.
    Prata öppet låter för fan som om en jävla sjöbokossa larmar ut i köket på morgonen och vrålar "Ooongar idau får ni fanemaj ta de jevvlit longt får er faur rövknolla maj skinnflådd igår"
  • Mariohn
    acilegna skrev 2010-04-06 16:45:42 följande:
    Om nån av kidsen är odrägliga brukar jag säga lite skämtsamt att de ska gå och runka.. 

VA??? 
  • Mariohn

Jag vet en som behöver både fittdeo och en nackblekning. 

• Mariohn
    M C skrev 2010-04-06 17:35:22 följande:
    Nu har de börjat anmäla, vi får väl se hur länge vi får vara kvar...
    Haha jag ryker nog på en varning
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-06 17:54:41 följande:
    var håller ni till? Vad har jag missat!!
    *lyfter på benet*
  • Mariohn

Hörni om man inte vill kissa medan man rider sin man har man fått sitt barn med storken

Svar på tråden The return of the Lolilla