Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-22 13:32:34 följande:
    Sug min överdimensionerade klitta!
    jag har länge anat att din "klitta" är lite väl överdimensionerad
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 13:30:26 följande:
    Har ditt barn fått ha tallrik & mugg med någon figur på? Va?
    Hm få se nä... eller nja hon har elsa beskow fgurer nere hos farmor och farfar på nått samt Nalle puh här hemma från nalle puhklubben

men va fan nu kan jag inte citera er längre. Måste vara så att någon skitsnackssensor slår ut era inlägg som så tramsiga och menlösa att de inte är värda att repeteras! Well well ska gå och hämta lillan på dagis nu. Är nån lite religös så be gärna en bön för mig. Karln är i hufvudstaden på arbetsintervju och sist jag gick ut med vovven fick jag så kraftiga smärtor och sammandragningar att jag nästan smågrinade lite.

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 13:49:44 följande:
    Lyssna alla:Jag har köpt mesost!! Vad är det egentligen och hur ska man använda det? Hur smakar det?
    Mesost är sånt mesen får i munnen när hennes löv inte hållit efter hygienen. Används helst bara på mesen
    Hercule skrev 2010-03-22 20:45:56 följande:
    Grattis *skramlar med kastruller*
    Tack höll på att bli galen på avkomman så det var verkligen inte en sekund för tidigt som hon slocknade.
    lokisse skrev 2010-03-22 20:46:32 följande:
    nä hon star här och ropar mamma mammma mammma maaaaammmmmmmmmaaaa
    MoHaHaHa!
    Ord blind skrev 2010-03-22 21:01:16 följande:
    Själlv klickade jag två gånger.... Min docka har gnällt sedan vi kom hem från dagis kl 16:30.... Tyvärr hjälper det inte, men jag höll på att mista det helt.... Ont som fan av foglossningen och ingen man hemma...
    Samma här fast min karl är i i hufvudstaden har varit där hela dagen. Trodde fan att förlossningen skulle sättas igång när jag hämtade lillan på dagis. Småsaker som att gå och sedan på och av med skorna och brottas med lillan  för att klä på henne och sedan vinden mot oss på vägen hem.. 

Väl hemma så är det uppförsbacke med is och smältvatten kommer inte upp för uppfarten med vagnen utan drar upp ungen och lämnar den där.

Smärtor och gnälligt barn sen hela em/kvällen. *tycker så synd om mig själv*

Nej detta är absolut sista gången jag är gravid!
    lokisse skrev 2010-03-22 21:24:11 följande:
    jag har suttigt i bilen i över 4 timmar... behöver jag säga mer?
    *tycker lite synd om*
Svar på tråden The return of the Lolilla