Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-25 09:31:41 följande:
    Det är visst någon typ av sexleksak för män. Det är liksom två hundbajspåsar som sitter bredvid varandra som man fyller med varmvatten (temperatur efter eget behag) och sedan rockar loss i. mycket intressant. 
    Miss Softie kallas den. Min kompis Danne köpte hem såna för att prova.  Han sa att den var "helt ok".
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-25 10:47:19 följande:
    Fick du se på när han använde den?
    eww, nej. Det hade ju varit som att se sin brorsa runka.
  • Blygdläppen

Hjälp!! Min röv blöder! Vad kan det beror på? Be mig inte kontakta läkare, JAG VÄGRAR! Det är ju skitpinsamt!

• Blygdläppen
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 12:33:47 följande:
    Blöder det mycket?
    Jag tror inte det! Men när jag torkade mig efter min mycket försenade morgonbajj så var det blod på pappret! (jag kollar alltid på pappret, av någon anledning)
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-25 12:37:16 följande:
    Säkert bara ett blodkärl som brustit. Var du hård i magen, eller?
    Nej inte alls!

Men du tror det är helt "normalt" och ofarligt då?

Jag målade redan upp skräckscenarion om hur jag måste stå på alla fyra medan nån skitsnygg läkare undersöker mitt rövhål
  • Blygdläppen
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 12:38:02 följande:
    Ok. Hård morgonbajj?

Jag ska fan ha en eloge för att jag har detta samtal, har ju lätt fobi över detta ämne. MEN jag BRYR mig om er alla så då talar vi om alla ämne.
    Nej, bajen bvar mjuk och smidigt, behövde knappt ens klämma

Fan, nu måste jag dra. Om ni aldrig hör av mig mer så har jag väl dött av rövförblödning. Istället för att skicka blommor till min familj kan ni donera en slant till barncancerfonden eller något annat viktigt ändamål (OBS! INTE till fonden för Mahrihohnz bröstförstoring)
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-25 16:47:01 följande:
    Vi träffar bara karlar med riktigt stora kukar. *ser inte problemet*
    Jag har en gång haft sex med en som hade liten kuk.
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-25 16:53:01 följande:
    jag med. Det kommer jag aldrig, never, att göra om. Ingen gång! *tydlig*
    Inte jag heller. Det satte djupa spår! Själsligt menar jag, inte slidligt.
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-25 16:55:16 följande:
    Jag har storhandlat med båda barnen, det gick suveränt. Sen köpte jag varsitt par vinterkängor åt dem, Pippi och Mumin, för bara typ noll pengar. Jag firade med tårta. Min fuldag är över, jag är söt igen (se FB)
  • Blygdläppen

God morgon gamla paddor! Igår när jag handlade julklappar (åt mig själv) så hittade jag istället en massa prylar som jag tyckte hade varit utmärkta klappar till några av er. Men jag var för fattig (snål) för att köpa dem tyvärr

Svar på tråden The return of the Lolilla