• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Semper Idem
    lokisse skrev 2010-09-05 09:17:45 följande:
    den har jag faktiskt lyckats missa (jag vet det är en miss i allmänbildningen)
    Då har du något att se fram emot

Bra film, just sekvensen med singing in the rain hör dock till de otrevlig bitarna dock
  • Semper Idem
    lokisse skrev 2010-09-05 09:18:50 följande:
    ha ha ha man skulle kuna tro att en eller annan engelsman har varit med och haft sina fingrar i spelet
    Ja det var på den tiden det var lite tensions mellan frankrike och usa, när de ville byta namn på "french fries" till "freedom fries"
  • Semper Idem
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:19:29 följande:
    Bra film, just sekvensen med singing in the rain hör dock till de otrevlig bitarna dock
    Vad säger jag..., hela filmen är otrevlig egentligen, men bra
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:20:33 följande:
    Ja det var på den tiden det var lite tensions mellan frankrike och usa, när de ville byta namn på "french fries" till "freedom fries"
    ah tiden fran gamla europa...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • Semper Idem
    lokisse skrev 2010-09-05 09:22:50 följande:
    ah tiden fran gamla europa...
    då frankrike inte gav support till att usa invaderade irak.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:19:29 följande:
    Då har du något att se fram emot

jag vet inte riktigt hur jag lyckats missa den men jag tittar inte sa mycke pa film (ennu mindre nu sen jag fick barn för da gar man inte pa bio längre och jag gillar bio).
    sista filmen jag sag pa dvd var scherlock holms och innan det inglorius bastardst
  • Semper Idem
    lokisse skrev 2010-09-05 09:25:44 följande:
    jag vet inte riktigt hur jag lyckats missa den men jag tittar inte sa mycke pa film (ennu mindre nu sen jag fick barn för da gar man inte pa bio längre och jag gillar bio).
    sista filmen jag sag pa dvd var scherlock holms och innan det inglorius bastardst
    Ja det finns ju så många bra filmer, man hinnar ju inte se alla, man har ju ett liv *inbillar sig*
  • Semper Idem

Trevligt att prata lokisse, nu skall jag ta tag i mitt liv och plocka fallfrukt och göra äpplemos *läser todo listan*

• lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:32:27 följande:
    Trevligt att prata lokisse, nu skall jag ta tag i mitt liv och plocka fallfrukt och göra äpplemos *läser todo listan*
    det later trevligt jag ska ta och käka frukost manen och älsta mopsen har hämtat färska frallor hos bagarn!
  • SimplyTheBest

Hej.

Idag ska jag på trav.

Om det inte passar - fuck off.
Svar på tråden The return of the Lolilla