Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-06-30 22:27:21 följande:
    Nej det måste vara sjukt jobbigt för dig att vara i min närhet. Men jag försöker att vara ödmjuk och inte rida på mitt utseende genom livet. Men det är svårt när man är så hjärtskärande vacker...........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Rida på ditt utseende? Nej, varför skulle du vilja rida på det gamla åsneliket?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-06-30 22:32:31 följande:
    Om du vill jämföra mig med dig för att det känns bättre så är det fine by me. Annars har jag mer hört liknelser som utsökt fullblod, siren, gudinna ja, you name it!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Självklart får du höra sånt, din stackars man vill väl för fan inte sova på altanen VARJE natt, heller.....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-06-30 22:36:29 följande:
    Jaha. Nej, han brukar inte säga sånt. Han tycker att han sitt på det torra ser du Nej nej det är mina vackra älskare i 20-års åldern med tvättbrädemage som säger sånt.
    Men älskling, har du varit på bio idag, eller?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-06-30 22:47:17 följande:
    Man kan tro det ELLER HUR?! But no sadly no.
    Haha, skall vi mötas på mitten och se den ihop, eller? Hela maratonet.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-06-30 22:50:51 följande:
    Dissar ni mig era fåntrattar? Inte A:et då men ni andra två. Här skriver jag om min kärlek & ni säger INGET *blänger på*
    Om det inte passar - fuck off.
    Så jävla needy....

Massa löööv till dig!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-06-30 22:55:55 följande:
    Idag är jag fan det.

Gå till FB. Ska skriva en sak till er där, en tanke.
    Om det inte passar - fuck off.
    Nu är hon kåt igen.....

*rusar*
  • Jazza
    M C skrev 2010-07-01 08:37:20 följande:
    Goda nyheter mina underbara kvinns(å mans) - men tyvärr bara för mig.
    Jag har fått tid hos naprapaten idag!
    Jag hoppas det går bra, det har ju faktiskt gått fel en gång och då blev det ambulans. Men det var inte den här killen.

Tjoho!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    Det kommer gå skitbra. Aktare bara, för detta innebär att du kommer få måla hela sommaren
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-07-01 09:49:20 följande:
    Hello girls!
    Girls? Vilka kallar du girls??

• Jazza
    2timearound skrev 2010-07-01 09:55:31 följande:
    Jag vill ha min mintgröna balettklänning på mig idag. Men i så fall måste jag ha en liten kofta över och jag tror det blir för varmt?
    Åh, jag skall ha min på trädgårdsfesten i Malmö... Men, vad fan skall jag ha till? Jag tänker att jag behöver ha ngt under, för att den är kort? (Ja, trosor, men vad mer?) Leggings känns lite konstigt till....
    Varför skall du ha kofta på?
  • Jazza
    M C skrev 2010-07-01 10:00:06 följande:
    E4-trosor ska räcka. Det är hippt och inne att ha slampiga kläder nuförtiden. *inte så blind som åldern antyder*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    Eh,,, i din stad är det kanske det Här skyler vi våra könsorgan för främlingar.
Svar på tråden The return of the Lolilla