Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

Jag känner mig rastlös och konstig.

2timearound skrev 2010-02-24 18:46:17 följande:
    Är du kär? Då känner man sig så där.
    Haha, mja det krävs nog mer än en natt för att göra mig kär, men jag skulle inte ha nåt emot regelbundna repriser
    Freddan skrev 2010-02-24 18:51:52 följande:
    Är ni bra på bajs?
    För helvete freddan, skärp dig nu! Inga diskussioner om bebisbajs i denna tråd tack!!
    lokisse skrev 2010-02-24 18:53:56 följande:
    XX and AÄFM sitting in a tree,  K-I-S-S-I-N-G First comes love,  then comes marriage,  then comes stina- petter in a baby carriage.  Sucking his thumb,  Wetting his pants, Doing the hula-hula dance.  Not too big, Not too small, Just the size of a doody ball.
    Jag vill ligga med honom, dricka öl/vin och filosofera - inte skaffa barn med!

Ärligt, om ni kommer sitta häroch diskutera Freddans unges skit så tänker jag fan överge denna tråd. Då blir den bara en i mängden av alla vanliga jävla trådar på FL.

psychocandy skrev 2010-02-24 18:57:21 följande:
    Är han intresserad av din hjärna då, eller bara av din vackra unga kropp?
    Jag tror han gillar mig faktiskt.
    psychocandy skrev 2010-02-24 18:58:33 följande:
    Hahahahaha jag skulle precis skriva ett exakt likadant inlägg men lägga till "flytningar" också.
    Vi kan starta vår egen tråd då, dit inga nyblivna föräldrar får komma.
    psychocandy skrev 2010-02-24 18:59:36 följande:
    Klart han gör, vem skulle inte! Så när ska ni ses igen?
     Det vet jag inte... Man måste ju verka lite nonchalant först och inte vara allt för "på"

Alltså jag menar allvar. Kommer detta vara en tråd där man diskuterar barnspyor och barnskit och analyserar lukt, färg och konsistens så är jag helt enkelt inte intresserad av att vara med. Sådant är motbjudande och står för en stor del av det jag i övrigt hatar på FL och som jag kommer till denna tråd för att fly undan.

Jazza skrev 2010-02-24 19:01:33 följande:
    Har ni hörts mkt sen ni skildes åt?
    Ett par sms där han skrev att jag var jättefin och fantastiskt kul att umgås med.
Svar på tråden The return of the Lolilla