Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:05:05 följande:
    Alltså jag menar allvar. Kommer detta vara en tråd där man diskuterar barnspyor och barnskit och analyserar lukt, färg och konsistens så är jag helt enkelt inte intresserad av att vara med. Sådant är motbjudande och står för en stor del av det jag i övrigt hatar på FL och som jag kommer till denna tråd för att fly undan.
    Ok, men sånt består faktiskt min (bland andras) vardag av.... Det känns ju inte jättekul att behöva censurera sig pga att någon inte tycker det är så roligt? Man kan ju låta bli att svara på de inlägg som inte tilltalar en också. Det finns väl massor med saker som man inte är megaintresserad av, men jag har faktiskt trott att detta är mer än "en vanlig FLtråd" och att vi faktiskt närmar oss att vara vänner....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:13:53 följande:
    Jag har inte trott att någon behöver censurera sig i den här tråden utan mer att de (ni) som av något skäl har anledning att prata bajskonsistens och dylikt gör det i andra trådar som handlar just om bebisar, fast det gör ni kanske inte?
    Jag hatar ju också den delen av FL,  och har en enda "stammistråd" förutom denna, resten är randomklicks för mig.... Men alltså, det handlar ju inte bara om bajskonsistens, utan att man "måste" köpa att inte alla pratar om och intresserar sig av exakt samma saker hela tiden... eller så tycker jag, åtminstone...
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:15:52 följande:
    Jag tycker inte att jag sett dig prata om sådant, men sedan jag kom tillbaka har typ alla Freddans inlägg jag läst handlat om sonens skitande...
    Ok, och alla dina har handlat om ditt ligg... Alltså, jag läser lika gärna (och kommenterar och pratar om) båda delar, men jag tycker det känns lite snett att säga att man vill lämna om ett specifikt ämne avhandlas....
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:25:55 följande:
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel. Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
    Generellt svar (inte just till dig, candy, utan som bidrag i diskussionen)
    Såklart är det meningen att det skall vara så, att det är lite undanflykt, men det känns ju jättekonstigt när en person säger sig vilja lämna om vi pratar om exvis barnbajs. Visst, det är säkert någon som har andra trådar att prata om det i, men så kan man ju säga om allt. Typ skola, jobb, osv. Är du med på hur jag menar?
    sen håller jag med- det är astrist att snacka om bebisbajs, men om en person ställer en fråga om det, så känns det lite väl dramatiskt att gå så långt som att man inte längtre vill vara med... Självklart får man välja själv, men jag tycker det känns skumt.
  • Jazza

Jag hade också en pissdag... sen loggade jag ut lite, drack lite mer vin och tog en cigg (hyysscch) och när jag stod ute i vårt Svennebanan-område, så tittar jag in genom glasfönstret vi har i dörren till tvättstugan. Där står Mfern och viker tvätt... jag pickar lite på fönstret och gör "runktecken" med handen.... Då öppnar han dörren och gaaapr ut: OJDÅ, såg du nu att jag tog upp dina smutsiga trosor ur tvättkorgen och står här och runkar??

OMG

• Jazza
    Hercule skrev 2010-02-24 20:29:01 följande:
    Och så har jag skrikit åt folk! (hoppas de inte tog det för personligt )
    På jobbet? samtidigt som du grät? Tog de dig på allvar?
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-02-24 20:32:13 följande:
     Ja, det var något mellanting ... jag pratade i telefon ... "jag fattar inte er jävla organisation!"
    hysteriska fruntimmer var det, ja
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-02-24 20:35:29 följande:
    Fast människor har faktiskt generellt varit ofattbart idiotiska idag!
    samma här, faktiskt... människor omkring mig, alltså- inte jag.. (besparar dig det onödiga slitaget på tangentbordet)
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-02-24 20:36:22 följande:
    när hade du din sista mens??
    Hur fan skall man veta det?
Svar på tråden The return of the Lolilla