Inlägg från: Lady Macbeth |Visa alla inlägg
  • Lady Macbeth

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-08-19 10:00:16 följande:
    Mäh, du har ju stavat fel!
     Jag ser det som en intressant twist att inte förvanska en bokstav men ändå få det att se löjligt ut
  • Lady Macbeth
    M C skrev 2010-08-19 09:59:24 följande:
    Jaaaa, men ändå! Tänk om du överraskar oss en dag, då jädrar skulle vi... Ja, inte bli mållösa men förvånade iallafall.
    Jag skulle bli mållös, vi snackar om en tjej med bajsrutiner ...
  • Lady Macbeth
    Ökänd skrev 2010-08-19 14:26:43 följande:
    Skrev lite i loggen på FB...
    Jag kan liksom inte sluta tjata, fastän det är lönlöst. Tror det är något fel på någon. Antingen är det mig det är fel på eller så... tja... Oskyldig
    Utan att veta vad det handlar om skickar jag lite sympati!
  • Lady Macbeth
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-19 15:12:52 följande:
    Köng! Hur att dina barn växer upp i goda händer!
    Jag skulle vilja byta ut ordet "goda" mot "kompetenta" så ingen inbillar sig att Jazz är god!
  • Lady Macbeth
    Mariohn skrev 2010-08-19 16:11:40 följande:
    Igår när jag gick hem från affären ropade en tant med rullator efter mig "JAG FÖLJER INTE EFTER JAG SKA BARA ÅT SAMMA HÅLL SÅ DU BEHÖVER INTE VARA RÄDD"...

DÅ blev jag rädd. Sen spurtade hon om mig med rullatorn tantfan.  
    HAHAHA!
  • Lady Macbeth
    2timearound skrev 2010-08-19 16:14:54 följande:
    Vissa är sådana bara. De ser i dina ögon att ni är "likasinnade". så de känner sig trygga med dig. *vis*
    Typ tråden?
  • Lady Macbeth
    Mariohn skrev 2010-08-19 16:22:22 följande:
    Det är sant. Bara jag inte hamnar i kategorin "gapfubikar". Det är människor som går omkring med munnen öppen alltid. Har ni sett dem? De sitter, står och går, ALLTID med munnen öppen. Underkäken liksom hänger löst alltid. Det ser så sjukt dumt ut.

Ungefär som när en intresserad människa bestämmer sig för att ta en banan. Det drabbar mig ofta. Det måste ni ha upplevt. Alltså när man sitter och berättar något för någon som är väldigt intresserad, intensivt tittar på en och säger "mhm" och "mm" och "jaha".... Plötsligt sliter människan intensivt fram en banan utan att vika från en med blicken och skalar den sedan lika intensivt utan att titta på den medan h*n fortsätter "mhm", "mmm javisst" *skal skal skal* innan den åker in i munnen. Intensiv ögonkontakt hela tiden. Bananen bara är där. Som en dum rekvisita.  
    Jag umgås inte med människor som äter bananer.
  • Lady Macbeth
    Mariohn skrev 2010-08-19 16:27:31 följande:
    Det är rätt. Jag tycker att bananer ofta dyker upp i helt opassande sammanhang. Bananer är av någon anledning accepterade i samhället på ett sätt som inget annat är. En banan får man tydligen äta varje gång man "behöver ha något i magen" oavsett vart man befinner sig.  Det tycker jag är lite äckligt. Dessutom stör skalet mig. Jag blir irriterad på folk som bara slänger skalet på marken eller bussgolvet. Jag blir lack på folk som slänger skalet i sopkorgen på bussen. Det stinker. Jag blir äcklad när folk sitter och håller i skalet en hel bussresa. Ska man äta banan ska man ha en hundbajspåse med sig. Och så äter man på toaletten!
    Skalet luktar sött, efter ett tag luktar skalet sött och unket, efter ytterligare ett tag luktar det bara unket.
  • Lady Macbeth
    2timearound skrev 2010-08-19 19:40:46 följande:
    Semper Idem skrev 2010-08-19 19:34:15 följande:
    Ska mannen få ett eget rum?
    Vaddå? Jag tänkte låsa in honom i skåpet. Är inte det bra?

Nej, vi ska få ett nytt badrum (vattenskada) och jag vill ha det factory vintage. Så vitt och plåt/zink och kanske lite marmor.

Pysselprojekt?
Svar på tråden The return of the Lolilla