Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Det var en jävla stork till att nafsa mig i klittan. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-06 18:10:19 följande:
    man ska inte ta med barnen men man kan dricka öl och leka med lera lite roskilde över det! jag kan tyvär bara komma med ett barn som da sitter i mig. men mopsen kommer attt lämnas hos mormor pa ön
    Då har du ju ungen under kontroll
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-06 18:20:28 följande:
    det far man fan hoppas! annars ser det kjärvt ut för tonarsperioden om den har mig runt fingret redan i magen!
    Nu kommer snart nån rödnackad tuffing och skriver "min man brukar köra upp sitt finger i minmage samtidigt som jag äter bajs ur en skål" 
  • Mariohn
    Din dumma lilla  människa, det var väl ändå du som började ifrågasätta? Läs bakåt i min tråd så lär du väl upptäcka att det var du som började ifrågasätta våra åsikter? Vissa människor ÄR verkligen dumma på riktigt! Har du inte en man att ta  hand om förresten? Du kanske skulle låta honom pissa dig i ansiktet? Vem vet, du kanske skulle uppskatta de varma, salta strålarna...kanske tom svälja lite? Testa, gillar du det inte behöver du ju inte göra det igen..

Om han inte blir avstängd för det där kommer jag för evigt att skicka det till redaktionen varje gång jag får en tillsägelse. Det där var ett rätt grovt övertramp, en relativt äcklig kränkning och dessutom av sexuell natur. 
  • Mariohn

Usch jag tog rejält illa vid mig av det där. Hela hans sätt att svara påminner jävligt mycket om attityden hos mannen som våldförde sig på mig och frihetsberövade mig i två dygn. Jag tror att det där blev för magstarkt. 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-04-06 18:54:18 följande:
    Vännen.... Vill du prata på FB om det, närmare, så säg bara till. Det var verkligen över gränsen.
    Tack. Jag blev bara så brutalt äcklad och chockad. Jag kan diskutera rätt hårt och ifrågasätta saker men det där var av sexuell natur och jag känner mig jävligt kränkt. Jag polisanmäler fan honom. 
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-06 19:11:55 följande:
    Ett helt annat ämne ... hur tror ni att det funkar med vanilj - och nyponglass? Kan det bli gott?
    Klart det kan...nyponsoppa och vaniljglass är ju gott liksom. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-04-06 19:16:07 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51803727.html Kan detta muntra upp, tro? (Ibland chockas jag av hur omogen jag är...Men, ni fattar vad jag menar, va?)
    Miiiiiiiiii  iiiiiiiiiiiiiii h h i i h ihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :´) 
Svar på tråden The return of the Lolilla