Inlägg från: Semper Idem |Visa alla inlägg
  • Semper Idem

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-09-03 19:51:00 följande:
    Hur lägger man upp bilder?
    Ja hur var det nu 2timern?
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 19:51:52 följande:
    Tryck på "ladda upp bild" vid inläggsrutan. Doh!
    Oj, du har övat
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 19:54:33 följande:
    Nej! det fungerar fortf inte.............Drömmer Jag har försökt förgylla er tillvara flera gånger, men det går bara inte. "upload failed" är allt jag får.
    Testat att byta browser?
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 19:57:30 följande:
    Huh? Fråga mig om gardiner och soffbord, men släng inte "browser" i ansiktet på mig. Det gör mig rent ledsen.
    Gärna, tror dock inte gardiner och soffbord hjälper dig med ditt bildproblem Skrikandes
  • Semper Idem

Förstår att du är stolt Justus, vilken charmig grabb du har

• Semper Idem
    Sven Justus skrev 2010-09-03 20:05:45 följande:
    Ja, jag är ju det. Fast han är inte lika charmig klockan 04.35 på natten när han har rullat in i spjälskyddet och inte kommer därifrån och han upplever hela situation som världens undergång...  Glad
    Nej, det märkliga är att även det kommer vara ett kärt minne

Så smilisarna kommer fram när du snackar barn ,-)
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 20:17:11 följande:
    Jaha....ska jag tolka det som att Freddan är "the it thing" eftersom konversationen dog när han drpg?
    Jag sitter och funderar hur jag kan hjälpa dig med ditt bildproblem genom att bara snacka gardiner, en utmaning
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 20:18:48 följande:
    Hjälp mig. Please. Jag har mac, Safari. Vad ska jag göra? 
    Ja, det borde ju fungera. Men du kan ju testa att installera firefox. Men jag skall testa och se hur det funkar för mig.
  • Semper Idem
    Semper Idem skrev 2010-09-03 20:21:13 följande:
    Ja, det borde ju fungera. Men du kan ju testa att installera firefox. Men jag skall testa och se hur det funkar för mig.
    Kul ild

• Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-03 20:20:34 följande:
    Kan det vara så att bilderna är för stora? Och hur gör jag då för att förminska dem? Jag är alltså inte alls säker på att det är det som är problemet.
    Hm, funkar för mig tydligen. Tror inte det har med storleken. Vad är det för format, de sista bokstäverna i namnet efter punkten
Svar på tråden The return of the Lolilla