Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-02-13 12:47:34 följande:
    Varför frågar du?
    Sant. Ville jag verkligen ha svar på den frågan.......  
    *skrattar åt min dumhet *
  • Midka

Jag äter just nu lite yogurt med blåbär och müssli. Kan inte bestämma mig för om jag ska se det som en fröjd för ögat med en härligt frestande färkombination eller som en kladdig hög av hjälrnsubstans och blod.....

• Midka

Tråden:
    Jag spår har du några frågor...
    Låg den i sandlådan från början eller har den blivit flyttad? 

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-13 14:55:18 följande:
    Jag la den där. seriöst hur kan man ens ta den för att vara seriös? Har nu fått två inbox av folk som vill ha min expertis som orakel.
    Din tråd ja! Det är ju hela charmen med din att du inte ens försöker låtsas korrekt. Men den andra har blivit flyttad till sandlådan. Den låg under ngt annat förut men moderatorerna har flyttat den. Jag har oskyldigt försökt göra folk lite uppmärksamma på det men jag tror inte det går hem
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-13 15:03:42 följande:
    Jo jag såg. Är extremt road men samtidigt lite illa till mods.
    Du ahr en förmåga att svara som ett jäkla horoskop så folk får ju tolka in vad de vill.
    man kan ju undra om folk frågar för att få bekräftelse eller för att faktiskt få vägledning.... 
  • Midka

Nicket!
    Jag tycker du ska svara alla "jobbiga" med ett:
    Sök i ditt Hjärta  och du skall finna svaret!

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-13 22:16:30 följande:
    Jäklar i min lilla låda det där var bra tips! Kan du nått om vin? Vilket vin står sig att lagras så länge och blir fint? Det får inte heller kosta skjortan.
    Om man verkligen gillar familjen kan man köpa ett bar hypermoderna jeans och tröja i storlek ... typ S eller M och när bebisen vuxit upp till den storleken kommer h*n vara supermodern med äkta retrokläder.
  • Midka
    Ökänd skrev 2011-02-14 11:33:08 följande:
    Läste inlägg 239 i din spåtråd. Du kan ju spå. Läs hennes svar. Creepy....
    *påminner mig själv att aldrig mer prata med HSHELSN*
    Jag såg det med. Hoppades att Nicket känner till människan och därmed inte gissade....

*ryser lite av obehag* 
Svar på tråden The return of the Lolilla