Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-08-10 10:26:44 följande:
    VIsst är det konstigt? Men som jag ser det: pocket väger mindre, går att vika till så man kan hålla i en hand, får plats i en väska, tar betydligt mindre plats i bokhyllan. Billigare icke att förglömma.

Även om jag älskar bibliotekskänslan så är det ff innehållet som räknas.
    Det är just det att de är smidigare att ha med sig som gjort att jag köpt pocket på sistone. Brukar läsa när jag sitter på tåget & det är lite väl tungt att bära runt på de andra böckerna
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest

God kväll.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-08-10 23:40:30 följande:

Som jag var elak och bitter mot en styvkärring? Nej, jag har fått 6 mån indragen anonymitet en gång......Drömmer Men de är sannerligen de enda som får blodet att svalla ordentligt.

Tack för stödet by the way! Även om man är ensam i sin cause, så känns det ändå skönt med hejarop. 
    Du har varit elak tidigare? NähäFörvånadFlört
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-08-10 23:40:30 följande:

Som jag var elak och bitter mot en styvkärring? Nej, jag har fått 6 mån indragen anonymitet en gång......Drömmer Men de är sannerligen de enda som får blodet att svalla ordentligt.

Tack för stödet by the way! Även om man är ensam i sin cause, så känns det ändå skönt med hejarop. 
    Alltså, jag tycker du har rätt. Bara så du vet. Men orkar inte läsa & engagera mig i tråden - sorry.
Svar på tråden The return of the Lolilla