Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

Zchimla skrev 2010-11-27 09:09:56 följande:
    Jaha då vet du vad som väntar idag då
  • Blygdläppen

Hej. Varje gång jag ser en tråd av Lady Dahmer vill jag bara kräkas. Detta måste vara den mest bittra militanta genusaktivist som någonsin existerat.

• Blygdläppen

PS. Idag är jag sugen på äppelkaka.

• Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-01 13:27:06 följande:
    Blygdläppen skrev 2010-12-01 13:24:16 följande:
    PS. Idag är jag sugen på äppelkaka.
     Jag började baka lussebullar. V fick mjöla bordet och jag skulle just sätta igång när hela jävla köket drabbades av översvämning
    Gud, vad härligt det låter! Inget går upp emot en skön blandning av vatten och vetemjöl!
  • Blygdläppen
    Sven Justus skrev 2010-12-01 17:19:57 följande:
    Fast Fäbodjäntan är gjord för 30 år sen. All porr som gjordes då är sjaskig.
    Jag har letat efter den så länge, för nedladdning, men fortfarande inte hittat
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-02 07:46:52 följande:
    Kan du inte sova? 
    Jag drömde om nougat.
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-02 07:51:47 följande:
    Jag bakade med nougat i helgen så jag mår illa av bara tanken. Jag drömde om min gamla kk och vaknade nyförälskad. 
    Jag hade hellre drömt om lussekatter.
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-12-02 08:03:29 följande:
    -eller knissens lussemuff.
    Nej tack!
  • Blygdläppen

Hej!

Idag har jag inte tid för er, jag ska upp på vinden och leta igenom lådor av gammalt skräp som borde ha hamnat på tippen för länge sedan, men jag tänkte sklå in dem i skrynkligt återanvänt papper och ge bort som julklapp till bekanta, i hopp om att få nåt mycket finare och mer värdefullt i utbyte...

För jag lärde mig idag på FL att det är helt okej att ge bort sitt gamla skräp till andra

Svar på tråden The return of the Lolilla