Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-10-17 21:22:27 följande:
    Det är huvudsaken! Jag gillar också att vara hemma när jag känner att jag kan vara det och att saker är som de ska. Men jag har drömt om ett visst yrke så länge och aldrig riktigt vågat ta steget så för mig är det big thing att äntligen ha tagit tag i det
    vad ska du bli när du är stor nu da?
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Mariohn skrev 2011-10-17 21:27:01 följande:
    Jag kan berätta på fejjan för jag vill att det ska vara hemlis här
    ja men sätt fart da!!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-10-18 15:37:13 följande:
    *sporadsurfar* Oskyldig
    jag vet vad maran ska bli när hon blir stor kan du gissa?
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-10-18 15:47:46 följande:
    Jag vet, hon har skvallrat på Fejan.

Tror hon kommer att passa bra i yrket.  
    jag med hon är i kina nu och kortar sina redan korta ben för att bli ennu mindre. som dvärgdomina kommer hon att gjöra suchsee
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-10-18 15:51:09 följande:
    Kan de verkligen göra hennes ben kortare?
    i kina kan dom nästan allt!
  • knisse

go morron!

• knisse
    Blygdläppen skrev 2011-10-24 18:08:37 följande:
    Äter kakor
    mmm e de nagon mumsig kaka som det knapras pa
  • knisse

hej pang det var inte igsar kul stt se dig

• knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 20:59:17 följande:
    Detsamma detsamma

FL närvaron, från min sida, är dålig numera.

Allt bra med dig?    
    ja oförskämt bra.
    hur är det med dig?
    du maste komma förbi oftare jag saknar dig!
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-10-24 21:05:36 följande:
    Hinner inte riktigt med FL för tillfället

Överlag är det bra med mig faktiskt. Just idag har jag halsont men håller tummarna för att det inte blir en praktförkylning av det.  
    oh vad mysigt! vad heter han? *gissar vilt*
Svar på tråden The return of the Lolilla