Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-20 00:16:43 följande:
    Undrar om eras är så kass i sängen som han påstår? .-? 
    Jag har hört att han vrålar i falsett när han gillar läget
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-20 00:19:19 följande:
    Som en babian?  
    Som Carola på julafton. . . Make my wish come true....baby all I want for christmas is YOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU 
  • Mariohn
    Erasmus skrev 2010-11-20 00:24:36 följande:
    Maran: Snacka nu inte skit om en sådan fin, kristen hellylletjej som Carola - jag tar den i colan - Sörgaard....eller vafaen hon heter nu.

2time: Sussa sött...och svara på LISTAN.
    *tiger* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-20 09:47:46 följande:
    Ok Jag tror att det är bonusrelaterat eftersom i en "vanlig" familj så fungerar det inte med mitt och ditt på det viset, speciellt inte de familjer som har barn. 
    Jo! Det måste det göra. Om någon begår så hutlösa brott som att känna sig hemma i sitt eget hem och tar CHOKLAD ska man fan vidta åtgärder. Det börjar med choklad...imorgon är det karameller...och innan man vet ordet av har ungen rånat en godisbutik för att få ihop pengar till heroin som hon kan använda för att stå ut med att prostituera sig så att hon har råd med amfetaminet som behövs för att hon ska hålla sig vaken länge nog för att kunna stjäla mer choklad. Man måste sätta GRÄNSER! 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-11-20 22:38:19 följande:

Så då antar jag i min enfald att det är fler som tror att jag orsakat detta formidabla uppvisande i idioti. Jag menar, visst är det kul med roligt skitsnack på en lördag kväll men hur gör man när folk bryter ihop över hur jävla mycket skitsnack det sprids?
    Det kanske är jag som är lite egon, vad fan vet jag. Jag trodde i min bevisligen imbecilla värld att det åtminstone skulle rendera i en kram eller nåt. Jag måste vara konstig. Eller så är jag redan ställd framför exekutionspatrullen - på rykten spridda av de som vill ha drama.

Bye.

Som du kanske märkt har jag tigit stilla ganska länge nu. Trots det väljer du att PLÖTSLIGT efter att ha varit hur trevlig som helst ända fram till idag gå in på CM och kalla mig hora och idiot. Jag vet inte vad du förväntar dig. Jag har inte gjort dig ett förbannat skit och jag har inte svarat trots att folk sitter och kommenterar mig och fortsätter "dramat". Skärp till dig för fan! 
Svar på tråden The return of the Lolilla