Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-25 09:15:38 följande:
    Givetvis! :)
    Du kanske kan köpa en såndär hundbajspåse som jag såg på outsiders för ett par år sedan. Det verkar spännande!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 09:26:15 följande:
    que??
    Det är visst någon typ av sexleksak för män. Det är liksom två hundbajspåsar som sitter bredvid varandra som man fyller med varmvatten (temperatur efter eget behag) och sedan rockar loss i. mycket intressant. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-25 09:33:41 följande:
    Vadå män? Hade du gjort annat om du hade nått, eller?
    NEJ! Jag är för snygg för att behöva arbeta hårt SJÄLV    
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-25 09:41:04 följande:
    Miss Softie kallas den. Min kompis Danne köpte hem såna för att prova.  Han sa att den var "helt ok".
    HAHAHA Man kanske kan döpa den till något man gillar. Så att det känns mer personligt liksom! 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-25 10:57:08 följande:
    eww, nej. Det hade ju varit som att se sin brorsa runka.
    ...i en hundbajspåse!
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-25 12:39:22 följande:
    Nej inte alls!

Men du tror det är helt "normalt" och ofarligt då?

Jag målade redan upp skräckscenarion om hur jag måste stå på alla fyra medan nån skitsnygg läkare undersöker mitt rövhål
    Kära polski... Om du ringer till vårdcentralen och säger att det blödde när du torkade dig kommer de med största sannolikhet att be dig att avvakta Och får du komma dit får du ligga i en fin gynstol och det går till som vid ett vanligt gynbesök! det låter inte farligt. Hoppas att det går över fort. För att munstra upp dig kan jag tala om att jag låg på samma sjukhusrum en gång, som en tant som inte visste vilket som var röven och vilket som var sushin. Det var intressant att lyssna på bakom skynket! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-25 13:22:53 följande:
    Helt underbart
    Hmmm undrar om det var snubben som skrek "piska min moderata råttpitt" och sedan nynnade på mössens julafton i två timmar efter att det gått för honom. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 13:30:25 följande:
    Blödningar ur rövern och urinvägsinfektioner...näää..idag pasar jag och återkommer imorgon.
    Krya på dig! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-25 13:33:46 följande:
    Äru analfapet eller?!?!? Jag är har väl för fan aldrig såna problem! Skärp dig! Skåning!

Glad
    Det var skitroligt. Jag skrattade när jag skrev det. Det gjorde du också. Inombords. Påstå inget annat. 
Svar på tråden The return of the Lolilla