Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-25 19:15:59 följande:
    Säkert? har du kollat blodvärden och sånt?
    Nej, det har jag faktiskt inte gjort. Denna veckan hinner jag inte men kanske att jag kan få in det i schemat för nästa vecka.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-08-25 19:16:09 följande:
    Ibland är det helt ok att vara slut och behöva ladda batterierna! {#emotions_dlg.flower}
    Vet bara inte hur jag ska ladda dem. Som det är nu blir min reaktion att dra mig undan & det är egentligen ingen bra lösning.
  • SimplyTheBest

Återkommer kanske senare ikväll. Tycker om er allesammansHjärta

• SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-08-25 19:35:17 följande:
    Jag upplever ofta att jag är om mig och kring mig och att andra människor laddar sina batterier i mig. Jag funkar som laddare! Det tog mig många många år att inse att man ibland måste få sätta stopp och ladda själv. Och då är det bra att ha vänner som faktiskt har en laddarfunktion själva. Nu vet jag inte hur det är för dig men ibland behöver man höra att det är HELT OK att säga att man inte orkar, att man vill ta en paus, att man inte vet hur man ska ladda sig, och bara vara och låta vännerna försöka ladda en medan man lutar sig tillbaka  Om du behöver dra dig undan så gör det!  Nu vet vi att det är som det är så vi kan försöka boosta dig utan att du behöver känna ett behov av att vara aktiv och engagerad Hjärta
    Hjärta
  • SimplyTheBest

Nu ska jag svulla chips.

• SimplyTheBest

Har ont av ägglossning *delger er info*

• SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-08-25 23:20:11 följande:
    Och dom säger att man inte kan känna det...
    På det svarar jag bullshit...för jag känner det väldigt mycket ibland. Inte varje månad men vissa känns det för jävligt kan jag meddela.
  • SimplyTheBest
    Ökänd skrev 2010-08-25 23:32:40 följande:
    Hur mycket förjävligt?
    *endometriosparanoid*
    Har sådana kramper så det känns betydligt jävligare än mensvärk. Hur jag än sitter eller ligger gör det ont. Tjoho! Enda trösten är att om 2 veckor får jag troligen mindre mensvärk än vanligt...om jag har tur
  • SimplyTheBest

2timer: läste precis ditt längre inlägg & jag tycker fortfarande lika mycket om dig. Så. Hjärta

• SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-08-25 23:24:37 följande:
    Ja. 
    *tar i hand*

Vad gör ni?

Jag ska nog sova.
Svar på tråden The return of the Lolilla