Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-01 19:36:27 följande:
    Jo, jag arg arg pga följande. Ska gå till stationen på jobborten då jag märker att det är mer än lovligt halt. Vi snackar glashalt. Riktigt jävla halt! Kommer till övergångsstället & ser en lastbil i korsningen men det är GOTT om tid över. Nå...jag går lugnt & sakta över då jag bara kabooommmm flyer i skiten. Rejält! Slår röva, knä & ena foten som fan. Ser i ögonvrån hur lastbilhelvetet kommer nämre. Kul satan. Nå...han hinner bromsa & jag hinner upp innan han når fram. Men jag kan väl erkänna att en liten liten lätt chock infann sig sedan efteråt. Sen har jag ett rent helvete att ta mig ner till stationen. Så...jag sitter här nu & vill inte ens känna efter var jag har ont *ajaj* Och är tokförbannad för att det varken var sandat eller saltat NÅGONSTANS på hela vägen ner till stationen!!
    vilket jävla ofog!!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:06:55 följande:
    Vad fan sysslar ni med när jag är sjuk? 
    jag har fragat efter dig och dom sa att dom salt dig i en affär...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:14:57 följande:
    Skulle inte förvåna mig Jag har varit sjuk. Eller, först var jag på krogen, sen blev jag sjuk, sen blev lillefot sjuk och det är han fortfarande. Hur mår du?
    illa som alltid. men annars är det bra
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:15:26 följande:
    SE det finns folk som inte vill sälja mig!! Har jag missat något? 
    ja tutttraden. och dikten... med bagettkrampen.
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-03-01 20:16:48 följande:
    friskt och fräscht...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:19:27 följande:
    åå, går det aldrig över? Ät glass!! 
    det hjälper inte men jag tror att jag börjar vänja mig.. i allafall sa länge jag inte maste kräkas
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:21:42 följande:
    Vi tittade på ett hus i vilket det stora badrummet hade två toalettstolar. Det kanske vore något? Lite sällskap? 
    sjyst ett tjej hus
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-03-01 20:43:06 följande:
    Det behövs inget fläskande. Jag var störd i huvudet. "Idag var jag på fest hos bengan. Jag hånglade med honom och andré fast de hatar mig tror jag för det sa sara håkansson. Jag hatar mamma för jag får tydligen inte tatuera in ett H på ryggen fast jag älskar herman över allt annat. Hon fattar inte att jag är vuxen" Stabilt. 
    later mycke moget och genomtänkt
Svar på tråden The return of the Lolilla