Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 16:13:47 följande:
    Eras har sjukt manlig röst
    Han ser inte ut som att han har supermanlig röst....har han värsta basen eller?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 16:44:48 följande:
    Om man vill prata med någon psykolog/terapeut, vart ska man vända sig? Om man inte vill gå till nån privat som kostar skjortan alltså.
    Kommunen? Det här är rätt ställe att fråga i varje fall..........
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 16:50:57 följande:
    Jag frågar er så jag ska veta vart man går vidare sedan, har aldrig gjort nåt sånt förr och har ingen aning om hur det funkar
    Nej, jag menar allvar. De verkar som att flera stycken här har faktisk kunskap om detta område. Och detta är alltså inget driv eller taskigt. Bara fakta.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:15:23 följande:
    Och jag menar INTE en könssjukdom
    Vad fattas dig, Mesabit? Är det vikten eller allvarligare?
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:26:39 följande:
    Haha okej jag trodde du var spydig
    Man känner andra som man känner sig själv........
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:28:08 följande:
    Det är väl inget allvarligare än att jag har dödsångest, några fobier och sen att jag ibland bara kryper ner i sängen och gråter över hur ful jag är (eller hur ful jag har fått för mig att jag är)
    Lider du av bodydysmorphia? Nej, jag ska inte driva med dig, jag vet att du mår dåligt. Jag mår också dåligt ibland, mest när jag har lite övervikt.
  • 2timearound

Vet du, mina issues är eg vikten (som nu är under kontroll) och att jag har hypokondrisk läggning kopplat med panikångest. Ångesten blev värre och värre för ca 2 år sedan och då fick jag rådet att gå till en hypnotisör. Han var inte säker på att han kunde hjälpa mig eftersom hypnosen är mest effektiv på t ex fobier. Men vi hade en session och han sade att han inte skulle ta betalt om det inte hjälpte.

Jag har inte haft en enda ångestattack sedan dess. Hjärtat bultar inte konstigt och jag har inte haft någon hjärntumör eller njursvikt heller........
    Jag gick hos en kognitiv terapeut samtidigt men jag tyckte inte att det hjälpte alls, sen presto! ett besök hos hypnotisören och problemen är som bortblåsta.
  • 2timearound

Jag skulle också kunna säga att du är jättesnygg och allt det där, men det kommer ju inte att hjälpa ett dugg eller hur? För någonstans vet du det men är inte nöjd ändå. Nu ska jag äta, syns sen! Kram

• 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:40:19 följande:
    Hypnos verkar faktiskt spännande,  det skulle jag vilja testa! Vad kostar en sådan session?
    1500 kr för en session, den var ca 1 h lång. Kanske 1.5 timmar.
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-28 17:42:52 följande:
    Hypokondriker är jag också IUnder mitt korta liv har jag hunnit ha otaliga variationer av cancer, kallbrand, malaria, denguefeber, HIV, osv. Men mirakulöst alltid tillfrisknat efter ett tag
    Jag vet......*suckar* säg det jag inte har haft liksom! *erfaren*
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-02-28 19:15:12 följande:
    Jag vet. Lider av samma problem själv just nu. Plus allt annat skit som händer i livet.
    Hej! Hur är läget?
Svar på tråden The return of the Lolilla