Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-04-07 11:44:07 följande:
    vA FAN-.... Är du också skåning? Jag går och pluggar....
    Jag är din vän
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-07 11:51:40 följande:
    min styvfar fran halland brukade pa tiden da det begav sig aka ut till halandss as och träffa en massa folk och gräva...
    Är det därför du flyttade till tyskland?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-07 11:58:57 följande:
    nej nej jag tycker det var ganska cool och det är länge länge sedan nu när han var ung och rebelisk och kjörde runt med sin pontiac fierbird med flames och amerikanska flaggan pa. ungefär vid den  tiden da min ömma moder demostrerade för att usa skulle ut ur vietnamn. innan jag var patänkt ens och innan jag hadde en styvpappa... tydligen fans det en bestämd dag da smälningarna och hallandsborna träffades och grävde samanbitet och gemensamt.
    Hahaha kan vi inte starta en sådan grupp igen? Jag vill gräva!
  • Mariohn

Helt ärligt. Kan FL sluta hoppa. Eller kan mitt internet sluta vara så segt!  Varje gng sidan hackar råkar jag klicka till på den där jävla förlovningsringtråden. Jag spyr rakt ut. Har gått ner fem kg sen den kom upp. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-07 12:09:34 följande:
    bäst är komentaren om den axenlbandslösa klänningen och den vita vackra svenska huden...
    hahaha VAVAVA?? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-07 12:08:28 följande:
    Jo! Mjau. Min katt har inte såna ögon. han har fina. Istället. 
  • Mariohn
    "Vet vad det blir för vigselring för den ska mannen köpa Denna ringen kommer då att vara uttryckt i en annan butik istället för dom släpper inte in honom på rusta längre. Det blir plast på den andre också.Klänningen blir troligtvis genomskinlig för han älskar min slappa hud "

Svar på tråden The return of the Lolilla