Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

The return of the Lolilla

Jag såg någon minut på Svenska Hollywoodfruar, jag har aldrig sett det innan  ...
    Hon köpte rosor och visade vad hon brukade göra med rosor som brutits av ... där stängde jag av och kommer att ha kontiga drömmar om att bajsa på rosor inatt!

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Hercule
    Hercule skrev 2010-03-21 20:29:00 följande:
    Jag såg någon minut på Svenska Hollywoodfruar, jag har aldrig sett det innan  ... Hon köpte rosor och visade vad hon brukade göra med rosor som brutits av ... där stängde jag av och kommer att ha kontiga drömmar om att bajsa på rosor inatt!
    Jag är orolig för bestående skador på min IQ och mitt estetiska sinne, men tiden får utvisa.
  • Hercule
    Ökänd skrev 2010-03-21 20:30:20 följande:
    Hon bajsade på dom?
    Njae, hon klippte av själva blomman och använde som dekoration i toalettstolen (så den första som besökte toaletten fick en blomma att bajsa på)
  • Hercule
    M C skrev 2010-03-21 20:45:01 följande:
    Jag bestämde mig för att jag inte vill veta mer om dessa kvinnor, fick ett nervöst anfall redan förra året.Vi vill inte se nervösa anfall modelll C igen, det går ut över folk på nätet.
    Jag har aldrig sett det innan, det här var kanske fem minuter och jag tror inte att jag vill se det igen. Å andra sidan var det här bara en av dem, de andra kanske är vettiga -vad vet jag?
  • Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-21 21:11:11 följande:
    Goder afton ni är väl snälla mot varandra?
    ohja {#lang_emotions_innocent}
  • Hercule

sant

• Hercule
    2timearound skrev 2010-03-21 21:24:17 följande:
    Knulla gjorde vi innan lilla vän! Varför tror du att jag inte svarade när du ringde?
    För du vek tvätt och knullade och inte kan göra tre saker på en gång?
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 06:16:18 följande:
    I de förhållanden jag varit i har det knullats minst en gång per dag. Men så har dessa förhållanden bestått av två unga barnlösa studenter/slackers.
    Om de brukar vara två så kan de ju lösa av varandra också
  • Hercule
    M C skrev 2010-03-22 09:06:09 följande:
    I rest my case.Säg till om den är jättebra, jag är lite tveksam till om jag ens vill veta hans sida faktiskt.
    Jag tyckte faktiskt att den var ganska intressant, ibland predikar han lite för mycket men intrycket är övervägande positivt.
  • Hercule
    M C skrev 2010-03-22 09:08:26 följande:
    Gubben är mitt första och enda förhållande som varat i mer än tre veckor. Jag vill inte ens räkna idioten som slog mig, där var jag kvar i 4 månader.Har alltså aldrig haft sex en gång om dagen regelbundet.Lyllos dig!
    Om man gör det rätt behöver man inte göra det lika ofta
Svar på tråden The return of the Lolilla