Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-03 08:59:56 följande:
    Tänkte ni på att de pratade med vanan i Cougar Town som vi pratar med varandra här? Undrar om det är så det kommer att vara i maj?
    Jag älskade hur hon och hennes bästis var.... Kan du inte köpa parhuset som sitter ihop med vårat?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 09:03:31 följande:
    Ignorerar ni mig era skanks?
    Tagga ner
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 09:05:11 följande:
    Jag har ju sagt att de bygger ett jättefint hus här bakom oss! Jag vill ha fristående, de hade dem......... Jag tänkte mig hela tiden du som Ellie, med bebisen och allt. Mesen var blondie kompisen och jag var självklart snyggingen.
    Men det finns fristående här också.... Mkt bättre att ni flyttar hit, vi kommer aldrig att kunna anpassa oss däruppe..
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-03 09:17:44 följande:
    God morgon!Helt underbart! Det är SOL!!!Hade en rolig & faktiskt underbar avslutning på gårdagen. Sanna vänner är guld värda. Idag är Panncacan GLAD!!
    Då blir jag glad också
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 09:20:52 följande:
    Varför? Är ni freaks? *puzzled*
    Ja, vi har humor och självdistans
  • Jazza

Hej på er, nu skall jag ta tag i dagen

• Jazza

Vad gör alla idag?
    Vi har gått en jättelång långpromenad, gjort situps och ätit lunch. Duschat, parkerat E framför TV:n och väntar på att hon skall få vila lite, S sover stenhårt....

• Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 13:43:25 följande:
    Jobbe, jobbe.......min Linda har blivit hämtad av ambulans idag, hon ramlade och slog huvudet jättehårt.
    VA? Fy, vad läskigt... hände det i butiken, eller hemma?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 13:46:46 följande:
    Hon var ledig idag, men kom precis till butiken förr att låna muggen på väg hem. Jag såg henne genom fönstret och gick för att hjälpa henne med dörren, hon hade rullatorn och när jag kommer runt hörnet ligger hon på marken helt väck. Skitläskigt. Hon slog huvudet i ett betongfundament och sen i marken.
    Men fy, stackaren... Hoppas verkligen att det inte är allvarligt!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 13:47:20 följande:
    Vet inte än, men sjukvårdarna tyckte att det var allvarligt och att hon skulle följa med.
    Känner du dig piggare/gladare idag, förresten?
Svar på tråden The return of the Lolilla