Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-07 19:53:13 följande:

Men som sagt, nu får jag i alla fall en liten chans att återhämta mig. Så på det hela taget är jag lite nöjd. Kunde ha varit värre = jag hade fått ställa väckarklockan på 04.45 imorrn.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-04-07 19:53:36 följande:
    Du kan få låna en gammal mysdräkt av mig
    Nej tack.
    Kommer säkert inte ens i en av dina porroutfits.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-07 19:57:56 följande:
    OH MY FUCKING GOD Ett litet meddelande som jag hoppas att du läser!Du skriver själv i en tråd, att du inte bryr dig om att läsa meddelanden från människor som inte behärskar det svenska språket. Du talar i din presentation, och din tråd, om kommateringar, avstavningar och interpunktioner. Jag finner det en smula märkligt att du kritiserar ett antal personer här, vilka enligt dig, inte kan använda skriftspråket på ett sätt, vilket du anser är korrekt!Såsom varande lärare i svenska, tycker jag att du borde ägna en liten tid åt självkritik. Du borde läsa igenom det du själv skriver, och kanske rent grammatiskt kontrollera ditt eget språk.Vidare anser jag att du rent ut sagt är dum! Enligt mig använder du dig av detta forum för att kräkas ur dig en hel del bitterhet, och egna tillkortakommanden.Självklart har du din fulla rätt att uttrycka dina åsikter i vilken tråd som helst, men det jag vänder mig emot är att du anmäler mig och en del andra människor som skriver, enbart för att du inte delar våra åsikter!Det tyder på en stor omogenhet, och en stor brist på respekt för oss som dryftar våra åsikter här.Jag skulle verkligen uppskatta om du slutade anmäla, eller rapportera, alla inlägg som du finner stötande (på ett för dig, personligt plan).Mvh//Magnus
    Skulle ha totalignorerat.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-04-07 20:00:33 följande:
    Det gör inte jag heller längre, om detb är nån tröst
    *SYMPATIKJAMAJ*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-07 19:57:56 följande:
    OH MY FUCKING GOD Ett litet meddelande ...ordbajseri, ordbajsera, bajselibajs. Mvh//Magnus
    Har lite frågor som jag skriver på Flashan.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Nu ska jag titta lite på tv. Alla tar paus. Tack!

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-07 20:07:16 följande:
    Jag ignorerade inte. Jag skickade vidare till moderatorerna. Snubben utsatte mig för ett sexuellt övertramp och blev straffad för det. Då ska han fan inte komma tillbaka och fortsätta det första han gör. 
    Duger bra för mig.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-04-07 20:03:08 följande:
    Men fattar ni att snubben är lärare??? Vet ni vad som hade hänt om jag var fjorton och hittade min lärare pratandes pissknull på familjeliv?? 
    Jag vet vad som hade hänt om jag hittat min. 5:a i samtliga ämnen. Najs.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-04-07 20:15:40 följande:
    Hon har kollat på tjockisTV och är helt uppeldad nu, märker ni det?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-04-07 20:15:40 följande:
    Hon har kollat på tjockisTV och är helt uppeldad nu, märker ni det?
    Hon borde börja hänga i tjockistråden o så o så, så skulle hon bli fet uppeldad o så o så...
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla