Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-09 08:57:27 följande:
    Evil! I like.....

Men nej, det får du inte. Det vore rent illvilligt.

Dessutom kanske hon är skitsöt om ett par år och då kommer du att känna dig dum. 
    Jo, jag vet....det är så jag tänker. Ful nu - snygg sen. Det är ju så det funkar.

Se bara på alla de som var "snyggast och coolast" på högstadiet...vad gör de idag? Antingen jobbar de på bruket eller så är de arbetslösa och dessutom är oftast jävligt fula plus har risig smak vad gäller det mesta.

Och tvärtom, vi som var mindre coola och mindre snygga under högstadiet har idag blommat ut till praktexempelar både utssendemässigt och coolhetsmässigt.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 09:04:50 följande:
    Fan vad nyfiken jag blev på dig nu.

Jag har alltid varit söt. Så din teori är inte 100 procentig. 
    Givetvis finns det undantag för alla regler. Det finns de som aldrig blir coola genom hela sitt liv och det finns de som är snygga från födsel till begravning.
  • Sven Justus

Jomen om det då är så allt med useende ligger i betraktarens ögon, då borde det vara helt riskfritt att tala om för mina vänner att deras unge är mindre fager. Eftersom de betraktiar med andra ögon så kan de ganska snabbt sopa bort mina omdömen.

• Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 09:21:22 följande:
    Fast man gör det inet. Det sunda förnuftet får styra.

Men vad vet jag.
    Du har förstås rätt. Med sunt förnuft kommer man långt!
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 09:36:26 följande:
    På samma sätt tänker jag när det handlar om de jag tycker är mentalt svaga. Går inte runt & säger det till folk - väljer även där att låta förnuftet styra.
    Jag förstår. Men om du skulle värdera, vilket är värst att säga till ngn ....du är inte så snygg elle du är mentalt svag?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 09:55:10 följande:
    Mentalt svag.
    Personligen skulle jag skratta åt båda om jag de omdömena sagda om mig själv.

Nåja.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 10:00:15 följande:
    Jag skulle bli skitledsen om nån sa att jag var ful eller dum.
    Ok, antar att det handlar om självförtroende och självinsikt hur man reagerar på en sånt "påhopp".
  • Sven Justus
    Semper Idem skrev 2010-09-09 10:07:44 följande:
    Varit hos tandläkaren. Sitter ju nu och myser över att han inte kunde hitta något trots undersökningen allan.
    Det ska du vara glad för tycker jag. Själv åkte jag på en rotfyllning häromdagen och fick hosta upp 10 097 kr. Inte så fränt.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-09 10:13:42 följande:
    Har du äckliga tänder? Tänder är viktigt för mig, måste vara fina.
    Nej. har nog ganska normal tänder skulle jag tro. Rotfyllningen berodde på en infektion/inflammation så gav mig en sådan tandvärk så jag vill slå hårt på allt som kom i min väg.. :)
  • Sven Justus
    Semper Idem skrev 2010-09-09 10:14:46 följande:
    Ouch, sympati. Jag trodde jag skulle åka på något, min dotter hade smugglat ner stenar i godis som hon bjöd mig på i somras, trodde garnityret var totalkört.
    Jösses så elakt av henne.
Svar på tråden The return of the Lolilla