The return of the Lolilla

Men det är som dom säger. Hoppet är det sista som lämnar människan.

OMFG Jag har tränat..........vilken resa.
Det stod en ashet man på löpbandet brevid mig. Inte en snubbe eller kille, MAN! Men den jäveln sneglade hela tiden på hur snabbt jag sprang. Notera att jag INTE skrev att han sneglade på mig, för jag var inte som en fjäder
, mer som en flåsig elefant
. Så han hetsade mig hela passet att springa fortare och fortare, jag är helt slut.
Självklart sög jag av honom på muggen sen. Man får ju tacka ordentligt för pushen liksom.
*kikar in*
Fan va less jag börjar bli på tuttbitaren. Sann fruktan och skräck växer inom mig då jag ska amma snorhyveln. 2ggr idag har han bitit.
Om det bara vore så väl. hatar hur arg jag blir i en bråkdelssekund så hatar jag honom när han biter. Är så mycket jobbigt om dagarna ändå. Tror jag kommer lägga av om det fortsätter som det är nu i några dagar till.
Å andra sidan hur gör man när man inte ammar, orkar vi med en avvänjning nu? Jobbigt jobbigt...
har just börjat med smakisar och det ser lovandes ut hoppas det ska fortsätta så. Eira vägrade mat och helammades typ i 10månader. :-/
Lök säger du. hm hmmm
Malört!!? hahaha pasrty party!
Nej det blir ingen überlökkonsumtion han har en väldigt speciell mage så som det är.