Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-12 23:10:25 följande:
    Du är ju, å andra sidan, inte känd som den med humorn.
    Nej, jag är känd som den snygga med fasta bröst. *nöjd*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-12 23:10:39 följande:
    Hon fes sin gynekolog Dr Popp/Knulla i ansiket  jazzans kommentar är sett i det ljuset hysteriskt rolig!
    Fortfarande inte kul.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-12 23:12:19 följande:

Du sa vad?
    Men guuud stackras dig Bam! Det där kan inte vara kul. Plastic surgeon anyone?
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-08-12 23:12:57 följande:
    Hejdå Nu går jag för ingen verkar ens glad över att jag är tillbaka
    *vinkar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-08-12 23:14:28 följande:
    jag sa
    -men hjälp ursäckta sa hemskt mycke .
    han sa
    - ja hos gravida trycker det ju överalt och sedan skrattade han
    Det hade varit roligare om han ryggat tillbka och hållit för näsa.

Det märks att ni har legat av er över sommaren. *minns andra tider*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-12 23:18:53 följande:
    Jag är skitarg. Min möhippa är förstörd. Jag tänkte mig att det kanske hjälper att böla en stund men icke! 
    Berätta.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-12 23:20:14 följande:
    Kan jag göra det på Fejjan? 
    Har Bam hår på muttan? Skiter björnen i skogen?
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-12 23:22:01 följande:
    Nä, det var inte kul endast en sekund att stirra på dina "dom är fasta i min fantasi" ljuver.

Kanske kan vi ta en insamling här på FL? You need new boobs babe!
    Älskling du borde nog ha kommit på träffen.....då hade du kunnat få känna på min perfekta handfull!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-12 23:27:36 följande:
    Min mutta är hårig som en björn
    Bild på det?

jag sitter upp och hovrar trots att jag är trött som en gnu och dessutom har ont överallt.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-12 23:26:15 följande:
    Marans händer, ja....
    M C skrev 2010-08-12 23:28:45 följande:
    Överdriver du inte lite nu?

Jahaaa, du menar dina egna händer.
    Ökänd skrev 2010-08-12 23:29:02 följande:
    Min chef säger att mina händer är "extremt stora för att vara kvinnohänder". Som dasslock ungefär.
    Vad menar du med handfull?
    Shit. Den drog, som de säger.

Tomme tycker att jag har en perfekt handfull. Jag har 70C. Han är 1.87 cm lång och har händer anpassade efter hans storlek. Låter det rimligt?
Svar på tråden The return of the Lolilla