Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-03-02 14:26:03 följande:
    *gömmer mig här*Fy fan, jag måste ha gått och blivit gammal när jag tittade bort. Har bara hamnat i trådar där ingen kan stava, alla heter flicka86 och sånt, och ingen ingen ingen har något förstånd eller sunt bonnförnuft.
    det är mina olika personligheter i diskution med varandra eller heter detmed sig själva?
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-03-02 14:26:03 följande:
    Någon anmälde min tyska saga och jag tycker att vi omgående bör dra igång förhör med alla misstänkta............
    fy katten den som var sa bra!
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-02 14:58:20 följande:
    Ha, ha, ha.Nej, det är pricksjukan som är allvarligt utbredd, de stavar som det låter och sånt som du veeeeet att jag äääälskarrrrr...
    kjääääääääääääääääära söööööööööööööööta du *gosar in mig och snutrar*
    det kan jag meeee!
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-02 15:34:03 följande:
    GAH!
    är gah en förkortnig för nagot *mycke nyfiken*
  • lokisse

hoppas att ni vet att är man 32 far man inte ga pa krogen mer da är man patetisk

• lokisse
    2timearound skrev 2010-03-02 16:50:18 följande:
    Shit. Herregud. Tydligen blir man en sol i sitt eget universum efter att man fått barn. Nån glömde berätta detta för mig. Fatta vad mycket irritation jag har gått miste om?! 
    jag kan tala om för dig...(förövrigt kan jag ju inte ha barn som skriver sa hämska barnhatiska saker..)
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-02 17:04:41 följande:
    Jag ska förmodligen till Uppsala imorgon. Trevligt va?Ska köra morsan till sjukhuset. Många timmar i bil med henne blir det. Överlevnadsstrategin är under överseende.
    mp3 och hörselkapor?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-02 17:19:55 följande:
    Synd man inte får köra med ens liiite nubbe i kroppen
    kan man kanske peta i nubbar i mamma sa hon sover söt hela vägen??
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-02 17:27:52 följande:
    Kunde varit, men han är ju så jävla gammal. Denna var mellan 20-30, bara... Allt annat stämde, typ.... (utom längden)
    det är jätte svart att säga hur gammal en persson som dycker up ur intet och ber en fisa pa honnom är...
    man är likssom för chokad för att ta in sant da.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-02 17:34:55 följande:
    Men han är 50 för fan, så jävla svårt kan det inte vara? dessutom ser han ut som 60
    ja med en klänypa i nacken och en huva över huvet (flinten) sa kan vem som se fel
Svar på tråden The return of the Lolilla