Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:34:22 följande:
    Vill inte ha läderbraxen!!! Gillar inte dem Hon har röda sandaler i slutscenen eller hur? De kan jag tänka mig ivf.
    Vad fan ska jag ha på mig då? {#lang_emotions_yell} Eller, det blir kanske inte så svårt. Håret blir knepigare.
  • psychocandy

*har minsann hört saker om Eras porr-röst* {#lang_emotions_dreamer}

• psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:37:12 följande:
    Du kan väl ha läderbraxen! Jag vill inte ha dem ju
    Fåååår jag inte nitar och läder
    Höga stön och porriga kläder!
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:38:59 följande:
    Höga stön & porriga kläder går att fixa
    Jag tror jag har något gammalt nitbälte skräpandes i en låda nånstans....
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:42:11 följande:
    Det har säkert jag med
    Nån gång måste jag visa er en bild från min gothperiod. Men jag vet att mobbningen kommer att bli hård och skoningslös så jag måste stålsätta mig lite mentalt först. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-02-28 22:45:06 följande:
    Nja... Vissa yrken kräver ju att man har gått på högskola. Men många yrken kan man gå som lärling inom, ofta fysiska yrken men även t.ex frisör.
    Om du inte har (eller kommer på) något yrke som du känner att du verkligen brinner för så tycker jag att du ska satsa på att plugga istället... utifrån det jag vet om din situation, alltså. Du skulle göra kick-ass-bra ifrån dig.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:46:08 följande:
    Det vill jag se. Och jag tänker inte mobba dig. Nyligen köpte jag ett läderarmband med någon form av kedja på på Lindex. På något sätt gillar jag det.
    Jag köpte ett stort blaffigt halsband på rean på Glitter som jag inte fattar varför jag köpte, inte för att det inte är coolt men det är så uppseendeväckande att man bara kan använda det typ en gång om året.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 22:55:17 följande:
    Har flera halsband som jag inte använder samt ringar. De bara ligger i en stor hög i en låda.
    Haha, samma här. Har en massa krokar på olika ställen med halsband och krimskrams men det är egentligen bara några få smycken jag använder. Ett guldarmband som jag fick på min 18-årsdag, ett silverarmband med lapis azuli-stenar från Chile som jag fått av min farmor och en lång halskedja med en medaljong. Och så förlovnings- och vigselringen då.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-02-28 23:00:56 följande:
    Jag är helt & hållet en "silvertjej". Har ett halsband i guld men jag använder det aldrig.
    Jag är nog mer guld egentligen... men har inget emot silver alls.
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-28 23:04:26 följande:
    Apropå goth några bilder på mig i sann Gmolliansk anda från när jag väntade lillan. Bilderna är lite knepiga men jag hade de till Expedition fl. www.familjeliv.se/Hem/honsomhardetlangastorig... Tänkte på dig förut idag hörde nått om nån jordbävning.
    Jaa, usch hemskt är det. {#lang_emotions_undecided} Men mina släktingar är okej som det verkar. Var lite oroligt först när vi inte fick tag i alla.
Svar på tråden The return of the Lolilla