Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Pix Ladin skrev 2010-03-23 21:51:36 följande:
    Handlar nästan bara på second hand affärer och på tradera eftersom jag är en sådan där miljömupp. Men jag kan förstås göra undantag.
    Bra tänk

Nu ska jag knarka lite alvedon värma riskudden och sen krypa upp i soffan med en bok innan jag somnar.

Nattis natt på er alla!{#lang_emotions_heart}

lokisse skrev 2010-03-24 10:02:35 följande:
    men men vad har hänt da?
    Glasiären norge amishbröderna jag berättade ju igår
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 12:09:10 följande:
    Är det sant? Ytterligare ett skäl att flytta till Tyskland alltså. När jag var yngre ville jag flytta till Berlin. Jag älskar fan Berlin.
    Erkänn att du är som hon som hånglar med staket och är gift med berlinmuren
    lokisse skrev 2010-03-25 12:27:27 följande:
    det finns väll en som har i hop det med eifeltornet med...
    Jo jag tror det. Är lite orolig över lillan hon brukar slicka på och krama våran murstock
    Pix Ladin skrev 2010-03-25 21:41:53 följande:
    På tisdag flyttar jag till landet.Jag är förstoppad.Det är fortfarande flera decimeter snö här.
    Trefligt trefligt du måste nästan lägga upp lite bilder så vi får begapa ditt nya hem

Mot förstoppningen tar jag till och från nått granulat det är mildare och bättre än laktulos min läkare skrev ut det första gången när jag väntade Eira men det finns receptfritt på apoteket.
    lokisse skrev 2010-03-26 10:12:45 följande:
    jag har skilnad pa morgon och kvälls vikt pa över tva kg.
    Så kan det vara för mig med enligt mig gills bara morgonvikten i naket och helst nybajst tillstånd. Tycker alltid det är så kul när någon gått upp ½-1 kilo. Big deal lixom det är vad som kan skilja för mig innan jag kablat.
    lokisse skrev 2010-03-26 11:45:13 följande:
    babybutt-de.erwinmueller.com/shop/artikel-DE-...-(32608,49735,39191)/LiebErde-Umstands-Kleid-39191 .htmden da?ger snart upp och köper en potatissäck
    Kommer bara till startsidan
    lokisse skrev 2010-03-26 11:53:54 följande:
    eller den?
    Sött på ett tantigt vis men å andra sidan så lever du i Tyskland gör kringlor i håret så är du hemma!
Svar på tråden The return of the Lolilla