Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Inte känna dig som en fjant.

• SimplyTheBest

Funderar på att gå hem. *tänker*

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-03 17:36:09 följande:
    Gör det och logga in på en gång sen. jag är hemma ensam idag igen, och kommer vilja bli underhållen. 
    Har massor kvar att göra. Är på dåligt humör, har ont & hoppas att jag hörde fel när läkaren nämnde ett syndrom som de misstänker att jag har
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-03 17:39:13 följande:
    Meh! klart du hörde fel. Du har väl inte gjort rent öronen på en hel evighet, eller hur? Vavavavava? Inte kan du ha nåt syndrom.
    Sven Justus skrev 2010-09-03 17:37:22 följande:
    Är "död sommarkatt" ett extra hårt skällsord eller? Har aldrig hört det förut.
    Nej, jag vet! Det är därför det var extra hurtful. Skrikandes Hon har liksom gjort sig besväret att hitta en helt ny kategori liksom.........
    Är lite hypokondrisk nu. En kategori i den sjukdomen - ja då dör man i 30-40 års åldern. Tjoho
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-03 17:44:45 följande:
    Mmm..eller hur. Och när min fru sen ringer ikväll och undrar vad jag gör och jag svarar ngt i stil med. -Inget särskilt, sitter och dricker i Stockholm hemma hos en tjej som jag sprang på på Familjeliv, så löser du eventuella frågor/problem åt mig som kan tänkas dyka upp. 

Fast du är säkerligen ett alldeles utmärkt vindrickarsällskap!
    Varför tror män att kvinnor är intresserade av dem & vill bli påsatt bara för att man är trevlig mot dem?

En ärlig fråga & inte menat på ett dumt sätt.

*pms:ar*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-03 17:46:17 följande:
    *klappar*

Ta inte ut något i förskott nu. Det är säkert inget farligt. Andas.

*hyperventilerar*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-03 17:50:07 följande:
    Du har rätt kära, Panki-lonki. Men jag har turen att ha en mycket generös make som låter mig ha hur många manliga vänner jag vill.
    Ja, den karlen som pms:ar för att jag har manliga vänner åker ut med hövvet förre kan jag meddela.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-03 17:51:10 följande:
    Älskling, jag vet allt om hypokondri. Jag har svart bälte i det, så jag vet hur du känner. Andas, ta ett glas vin. Vill du bjuda över någon eller kanske step out och ta en drink i kväll? Gör det då!
    Naj

Är trött & bara på dåligt humör. Förlåt.
  • SimplyTheBest

Nu ska jag åka hem.

Svar på tråden The return of the Lolilla