Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-08 12:07:13 följande:
    Nänä, vi pröjsade för honom.  Min fru dammsög de på ägg, jag runkade i ett provrör. De lät spermierna och äggen leka ihop och klistrade sedan fast ägget i min fru igen.
    Hahaha jag trodde att du menade att hon födde barn utan kladd och ville gärna veta hur det gick till! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 12:05:26 följande:
    Tvingar? Barnen blir aströtta av all stimulans. De somnar över tallriken vid lunch.....
    Men om de inte gör det då? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 12:10:46 följande:
    Nänä, själva förlossning skulle jagi nte vilja påstå var kladdfri även om jag undvek att titta åt det hållet.
    Var det jobbigt att titta på en förlossning utan att kunna "hjälpa till"? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 12:19:12 följande:
    Ja, det var det faktiskt. Inledningsvis blev jag tokstressad och nästan förbannad över att inte kunna påverka i ngn större utsträckning. Men när sen sjuksyrran kom med fika till mig så blev jag lite lugnare. Men jag undrar hur jag hade hanterat hela situationen om det dragit ut på tiden. Nu har hela äventyret över på fem timmar så det var liksom hanterbartt.
    M var helt förtvivlad när jag födde barn. Jag tyckte synd om honom. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:00:56 följande:
    alla ligger ner pa vilan och dom flesta somnar resten ligger och lysnar pa en saga oftast
    Det måste vara något fel på mitt barn. Vill han inte ligga ner så ligger han inte ner. Han är ett år och förstår inte termerna "Du måste" och inte konsekvenser heller för den delen. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:04:31 följande:
    du glömmewr grupptrycket alla andra ligger alltsa maste det vara the hitt att ligga
    Haha hoppas det funkar så då Det vore ju bra. Jag bara tänker på hur han är nu här hemma. Han är liksom LITEN. HAn förstår inte en lång förklaring om vad som är bäst för honom. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:13:19 följande:
    konstigt nog brukar det inte vara nagot problem alls.
    vad gör du? nagot roligt?
    Det löser sig säkert av sig själv. Jag tror att det kommer att vara jättebra för honom att leka med andra barn. Jag diskuterar i smitt-tråden och blir förbannad. Du då? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:23:05 följande:
    hejsan jag har en fraga
    är man e.lak om man fragar om nagon är tjock?
    är själva fenomenet att läga märke till hur perssonen man tittar pa ser ut att vara elak
    Det beror nog på varför man frågar och hur man frågar. Men jag tycker inte att det är elakt om man inte frågar för att vara elak och PÅPEKA för någon att man minsann tycker... 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:25:12 följande:
    jag surar lite över vädret.
    jag har hämtat varan nya bil i dag och ville köra ett par mil men det är isregn sa varan splitternya bil far sta och vänta pa vackert väder här utanför och det bara kliar i fingarna att snappa barnen och köra till luxenburg eller nagot för den är sa fiiiiin och sa rolig att köra
    Åh ny bil! Detta har jag missat! Vad roligt  Vad är det för bil? Är all er snö borta? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:32:25 följande:
    oh det vill du inte veta... min man säger att jag är en skrytmoster som tycker om att berätta för folk om den nya bilen. en volvo xc60 direkt fran bandet sa att säga ingen utom vi har släptsig pa dess lädersitsar.

mannen hävdar att efter som det är han som är den som jobbar för firman som gett honnom en firma bil sa är det hans bil men jag vet ju att vi svenskar haller ihop... han kanske tycker att det är lite jobbigt i början men han vänjer sig väll...
    Haha det är en jäkla fin bil så nu blev jag allt lite avensjuk! Jag har varit deppig ända sedan vi sålde vår fina bil till förmån för en barnvänlig bil. Men men man kan inte få allt
Svar på tråden The return of the Lolilla