• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-24 17:54:59 följande:
    Men är det inte så att man ofta har en slurk dricka kvar när maten är slut? Då kanske han inte ville slösa, utan tog muggen med in från bilen. Sen när den var slut och hade stått ett tag blev den så där mjuk och uppblött i botten så att det gick att köra igenom ett finger. Och det var då han fick idén.... *detektivar*
    örk{#lang_emotions_throwup}
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse

funderar pa att starta en trad där jag ber alla idiot svensson att halla sig i sitt eget lilla skitland och inte flytta runt och förstöra för andra...men jag ids inte

• lokisse

333

• M C
    lokisse skrev 2010-02-24 17:59:33 följande:
    funderar pa att starta en trad där jag ber alla idiot svensson att halla sig i sitt eget lilla skitland och inte flytta runt och förstöra för andra...men jag ids inte
    Hahahaa!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 17:55:35 följande:
    jag skulle vilja vara riktigt korkad. det verkar oksa sa lätt man bara vräker ur sig saker som det kommer och fattar inte att andra kan ta at sig.
    Ja, det finns stunder när man febrilt önskat sig att man kunde storma in på soc och bara kräva pengar som man liksom "har rätt till".
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-24 18:03:33 följande:
    Ja, det finns stunder när man febrilt önskat sig att man kunde storma in på soc och bara kräva pengar som man liksom "har rätt till".
    o ja!
    eller bara trava förbi kön som star och väntar pa nagot och säga men jag har lite ont om tid sa jag gar före. eller lilla pelle stina vill inte vänta sa jag maste förbi.
  • Hercule
    lokisse skrev 2010-02-24 17:53:03 följande:
    ja ... men hur ofta har man mc muggar hemma?? oftast äter man väll där eller i bilen typ...
    När jag verkligen vetkligen inte orkar laga mat så kör jag förbi Max (eller pizzerian), sedan parkerar jag framför min tv med en meny.  Så helt konstigt tycker inte jag att det är!
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-02-24 18:12:32 följande:
    När jag verkligen vetkligen inte orkar laga mat så kör jag förbi Max (eller pizzerian), sedan parkerar jag framför min tv med en meny.  Så helt konstigt tycker inte jag att det är!
    kan hända....*funderar* men da är det ju kalt när man kommer hem...
Svar på tråden The return of the Lolilla