Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-02 17:37:52 följande:
    Stod det något om tandlös med vårtor?
    nä... men det säger ju inget. man kan vara tandlös och vartig redan som väldigt ung.
    mopsen tex var tandlös redan nör hon födes
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-02 17:42:58 följande:
    då är det han... kanske får starta en tråd
    klart du maste!!!
    andra stackare kanske gar pa fis grejen och da vet man inte vad som kan hända
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-02 18:03:03 följande:
    *suck* 
    har du gjort nu da?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-03-02 18:08:46 följande:
    Hur irriterad kan en 3-åring och en 5-åring göra sin mamma? Jag bara undrar, för det känns som att jag börjar närma mig nån typ av gräns för vad det mänskliga psyket klarar av........
    tills hon gar och gömmer sig i en garderob och hävdar att hon maste vara i fred och städa där inne. (det brukade min mamma gjöra)
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-03-02 18:19:40 följande:
    Jag håller med.. men det är sen den stora prövningen börjar.... hehehe
    Haller för öronen och gar in i min garderob
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-03-02 18:24:58 följande:
    Min ettåring kan göra mig så arg att jag börjar gråta.... Jag är dock gravid så det kanske beror på det...
    min med!!
    mopsen driver mig till vansinne i bland 1,5 bast rent trots!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:30:25 följande:
    Jag tycker den jobbigaste tiden verkar vara  där mellan att barnet slutat vara en liten sovande ätande larv - till en pratande individ. När ungen klart och tydligt har en egen vilja men inte kan uttrycka sig i tal ännu, jag blir bara frustrerad av att inte kunna tyda vad klaaa glä lååå betyder, och ungen själv blir väl ännu mer irriterad när man inte fattar
    GAH! jag hoppas du har rätt da blir det lättare snart snart snart snart *klamrar*
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:33:25 följande:
    Ända sedan jag senast fick ligga har jag inte kunnat tänka på annat Varje gång jag stänger ögonen ser jag framför mig hur jag blir påsatt hårt och så blir jag kåt och frustrerad.
    la la la la laa... mesen är kääääääääääääääär
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:34:32 följande:
    Hur mycket kan mopsen prata då?  Har hört att det kan ta extralänge för tvåspråkiga barn eftersom dom ju har dubbelt mer att lära sig
    hon är i stadiet kisse vovve pappa mamma mormor morfar opa oma mer,mer heiß och liknade spännade saker.
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:39:20 följande:
    Aha, ja då fattar jag att hon är trotsig och bråkig om hon inte får fram vad hon egentligen vill säga Jag har ingen aning om i vilken ålder barn lär sig prata men min erfarenhet av 3-åringar är att de är pratsamma och glada, därför vill jag ha en sån!
    sant. men vem tar hand om hennes nervrak till mamma som sitter i garderoben och ylar??
Svar på tråden The return of the Lolilla