• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Semper Idem
    SimplyTheBest skrev 2010-09-16 22:08:19 följande:
    Vad är det för tråd ni pratar om? Vad yrar Maran om?
    Du missade när det var idol från Skåne.

Alla här var sjukt avis och önskade att de kom från Skåneland
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-16 22:10:41 följande:
    Jag brukar försöka att undvika dem men det är nästintill en omöjlighet. Har du varit på ett badhus någon gång? Jag ska berätta hur jag ser på upplevelsen

Man kommer dit och tänker byta om. Följande obligatoriska moment ingår i besöket.

Tanter kan inte ställa sin "badväska tillika stadiumbag på bänken. Den ska stå på golvet. Det som sedan ska packas upp ur den packas inte upp innan nakenheten är fullständig. Detta gör tanterna med raka ben framåtlutande och helt ointresserade av att små människor som jag lätt skulle kunna fastna med huvudet i muffen på dem om vi gjorde en oförsiktig rörelse.

Vidare går man in i duschen där man förvånas över hur folk skamlöst rengör sig nertill grundligt som om de vore helt ensamma och hade blivit våldtagna nyligen. De skrubbar och gräver och använder sedan handduken som någon form av tandtråd genom att dra den fram och tillbaka i underredet med ett järngrepp.

På vägen ut till bassängen råkar man trampa på någon annans blöta och äckliga borttappade plåster och kräks lite inne i munnen. Man hoppar i bassängen och simmar en längd bara för att upptäcka att den feta tanten i blåblommig baddräkt som håller på att klättra ner i bassängen har fullt av vita fläckar under ena foten. Vårtmedel.

Då ger man upp och går traumatiserad till bastun bara för att upptäcka att det på den mittersta bänken sitter en kärring och skrevar brett. Helt naken. Kärringen kommenterar att man inte får ha badkläder i bastun.

Man slutar bada på badhus.  
    *gråter*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:12:35 följande:
    *gråter*
    Jag bara varnar dig. Förlåt
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-09-16 22:11:10 följande:

Det vet ni att vi gör. Om alla skåningar är så fina som ni tre då bor jag nog på fel ställe. Drömmer
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-16 22:13:17 följande:
    Jag bara varnar dig. Förlåt
    Av skratt alltså.
  • Ökänd
    Jag brukar försöka att undvika dem men det är nästintill en omöjlighet. Har du varit på ett badhus någon gång? Jag ska berätta hur jag ser på upplevelsen

Man kommer dit och tänker byta om. Följande obligatoriska moment ingår i besöket.

Tanter kan inte ställa sin "badväska tillika stadiumbag på bänken. Den ska stå på golvet. Det som sedan ska packas upp ur den packas inte upp innan nakenheten är fullständig. Detta gör tanterna med raka ben framåtlutande och helt ointresserade av att små människor som jag lätt skulle kunna fastna med huvudet i muffen på dem om vi gjorde en oförsiktig rörelse.

Vidare går man in i duschen där man förvånas över hur folk skamlöst rengör sig nertill grundligt som om de vore helt ensamma och hade blivit våldtagna nyligen. De skrubbar och gräver och använder sedan handduken som någon form av tandtråd genom att dra den fram och tillbaka i underredet med ett järngrepp.

På vägen ut till bassängen råkar man trampa på någon annans blöta och äckliga borttappade plåster och kräks lite inne i munnen. Man hoppar i bassängen och simmar en längd bara för att upptäcka att den feta tanten i blåblommig baddräkt som håller på att klättra ner i bassängen har fullt av vita fläckar under ena foten. Vårtmedel.

Då ger man upp och går traumatiserad till bastun bara för att upptäcka att det på den mittersta bänken sitter en kärring och skrevar brett. Helt naken. Kärringen kommenterar att man inte får ha badkläder i bastun.

Pssst... du glömde: en del ställer sig och rakar sig i duschen också.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • SimplyTheBest

*asgarvar*

Precis så är det!
    Om det inte passar - fuck off.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-16 22:13:48 följande:
    Av skratt alltså.
    Inte av äckel? Jag tycker att det är en äcklig berättelse. Kan man anmäla att någon badar med vårtor? Finns det någon smittskyddslag som ingriper? Det är ju väldigt smittsamt. Jag måste starta en tråd om detta!
  • 2timearound

Har de här kvinnorna ALLTID varit så här? Eller är det något som inträder vid.........säg 37?

• SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-09-16 22:11:10 följande:

Kollade halva ungefär. Skåneland är fint & bra
    Om det inte passar - fuck off.
Svar på tråden The return of the Lolilla