Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag misstänker att 2timern och min svärmor har samma smak när det kommer till inredning. Hon hade blivit helt lyrisk av den gäststugan. Hon kör samma stuk i sitt gästrum hemma. Man känner sig som en porslinsdocka

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 12:38:38 följande:
    Nej, det som inte syns på bilderna är det enorma rostiga industrilampan som hänger mellan bjälkarna. Assnyggt. Uppe i huset vill jag ha lite råare stil, inte så gulligt. Hemma hos mig gör det inget om saker går sönder eller blir smutsiga.
    Jag tycker jättemycket om den stilen på inredning och skulle kunna tänka mig att inreda en gäststuga på ett liknande vis. Men hemma gillar jag mörkt trä, robusta grejer, lite timmerstuga med öppen spis stuket. Nu är det ju inte så det ser ut här men när vi har flyttat till eget blir det bättre
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 12:48:59 följande:
    Herregud vilken söt bebis.
    Ja han är rar. Men jag skulle visa bilden på tavlan som jag inte hittar nu. Har gjort bilden svartvit och köpt en jättefin ram. Nu hänger han i köket
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:49:57 följande:
    Ja han är rar. Men jag skulle visa bilden på tavlan som jag inte hittar nu. Har gjort bilden svartvit och köpt en jättefin ram. Nu hänger han i köket
    Mmm 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:27:15 följande:
    Nä, inte i offentlighetens ljus. Det kan bli genant för de som tittar på.
    2timearound skrev 2010-12-10 13:29:30 följande:
    Haha, vilken tur att du fegade ur först. Så framstår inte jag som fjanten.
    Naaaw lite som ryska posten de där första gångerna
Svar på tråden The return of the Lolilla