Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-10 13:47:58 följande:
    Fan vad ryska posten var roligt när man var liten. Vansinnigt upphetsande! :)
    Det tyckte inte jag. Jag tyckte att det var obehagligt och ville inte vara med. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:52:00 följande:
    Jo det tyckte jag med, tills jag vågade första gången och efter det var det som ett gift. Körde en vuxenversion av det en gång när jag pluggade. Dock förutsatt den vuxna versionen ett visst alkoholintag innan.
    Usch. Alla killar ville bara klämma på tuttarna och äckla sig. Vuxenversionen verkar intressant. Men jag föredrar att bara hångla.  helst med J. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 13:56:25 följande:
    Klämma på tuttarna? Så vågat var det inte när jag lekte de. Det mest vågade var väl en puss typ. Eller långtradare har jag för mgi.
    Långtradare :´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 13:57:08 följande:
    Att de inte kan låta bli att blanda in sina telefoner hela tiden. Så jävla orutinerat
    Sjukt kul. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 14:10:26 följande:
    Jag vill så här på eftermiddagen bidra med en bild på världens största bröst:

Hur fan orkar man. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 14:22:52 följande:
    Kostigt nog hittar jag inga sådan bilder....tydligen finns en man som heter Jonah Falcon som påstås ha världens största kuk. Den ska tydligen vara 24  cm i slakt tillstånd och 34 cm styv.
    Undrar vad man skulle göra med den. En gång dejtade jag en kille med en jättepenis. När jag upptäckte den första gången bestämde jag mig för att det nog var slutdejtat. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 14:46:12 följande:
    Jag tycker 20 cm är för stort.
    Ja visst är det jobbigt att bli påsatt bakifrån med ett jäkla basebollträ. hälften av gångerna springer jag iväg istället. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-10 14:47:12 följande:
    Jag tror säkert det skulle vara fascinerande inledningsvis, precis som ett par monsterbröst. Men sen inbillar jag mig att det mest blir problem vid knullandet.
    Det såg mest sjukt ut. Den var helt enorm och killen i fråga var en lång tanig sak. Det såg ut som det växte ut en krampigare tvillingbrorsa på mitten av honom liksom. Jag testade inte ens ligga. Jag ser ingen glädje i ett samlag som känns som en förlossning. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 14:49:57 följande:
    Erigerat såklart? Vad ska man annars med den till?
    Slå ihjäl flugor? 
Svar på tråden The return of the Lolilla