Jo det tyckte jag med, tills jag vågade första gången och efter det var det som ett gift. Körde en vuxenversion av det en gång när jag pluggade. Dock förutsatt den vuxna versionen ett visst alkoholintag innan.
Usch. Alla killar ville bara klämma på tuttarna och äckla sig. Vuxenversionen verkar intressant. Men jag föredrar att bara hångla. helst med J.
Kostigt nog hittar jag inga sådan bilder....tydligen finns en man som heter Jonah Falcon som påstås ha världens största kuk. Den ska tydligen vara 24 cm i slakt tillstånd och 34 cm styv.
Undrar vad man skulle göra med den. En gång dejtade jag en kille med en jättepenis. När jag upptäckte den första gången bestämde jag mig för att det nog var slutdejtat.
Jag tror säkert det skulle vara fascinerande inledningsvis, precis som ett par monsterbröst. Men sen inbillar jag mig att det mest blir problem vid knullandet.
Det såg mest sjukt ut. Den var helt enorm och killen i fråga var en lång tanig sak. Det såg ut som det växte ut en krampigare tvillingbrorsa på mitten av honom liksom. Jag testade inte ens ligga. Jag ser ingen glädje i ett samlag som känns som en förlossning.