• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:48:53 följande:
    Usch, för honom. Han ser så bebis ut.... Men jag fattar var ni ser hos honom, nu.
    Vi har hyrt hem den sista säsongen och ser det i USA-takt. Det är jävligt najs.

Jag har en bok jag nyss börjat på: Flickan under gatan, av Roslund/Hellström. Om ni inte har läst dem så är de helt ok. Deckare, men med en liten twist, eller hur man skall säga. Lite mer etiska frågeställningar och socialt perspektiv. (Odjuret, Box 21 & Edward Finnigans upprättelse heter de tre första)
    Humorn & glimten i ögat gör mycket på honom
    Om det inte passar - fuck off.
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-09-17 20:51:44 följande:
    Låter spännande. Måste man läsa de tre första för att ha glägje av den sista?
    Nej, de är fristående. Dock är det ju en bihandling, som består av kommisarien och poliskollegorna. Där händer det ju lite, från bok till bok som kanske kan vara bra att ha koll på (eller inte bra, som i nödvändigt, utan bra som i intressant) Den första är den som jag tyckt varit absolut bäst, hittills.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Semper Idem
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:51:42 följande:
    God kväll Semper
    God kväll
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:52:30 följande:
    Humorn & glimten i ögat gör mycket på honom
    Han har ju ingen glimt i ögat? Han är ju bara fånig.... Men som sagt: jag fattar att det är det ni gillar.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:48:53 följande:
    Usch, för honom. Han ser så bebis ut.... Men jag fattar var ni ser hos honom, nu.
    Vi har hyrt hem den sista säsongen och ser det i USA-takt. Det är jävligt najs.

Jag har en bok jag nyss börjat på: Flickan under gatan, av Roslund/Hellström. Om ni inte har läst dem så är de helt ok. Deckare, men med en liten twist, eller hur man skall säga. Lite mer etiska frågeställningar och socialt perspektiv. (Odjuret, Box 21 & Edward Finnigans upprättelse heter de tre första)
    Lånade Jonas Gardells bok "Om Gud" igår. Läst 2 kapitel, var så trött så jag somnade sedan igår. Lånade även en Marian Keyes bok.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:53:58 följande:
    Han har ju ingen glimt i ögat? Han är ju bara fånig.... Men som sagt: jag fattar att det är det ni gillar.
    Äsch då, han är charmig.

Hugh Jackman är snygg - vad tycker du om honom?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:54:30 följande:
    Lånade Jonas Gardells bok "Om Gud" igår. Läst 2 kapitel, var så trött så jag somnade sedan igår. Lånade även en Marian Keyes bok.
    Den är jag sugen på att läsa. (Gardell, that is) Jag skall läsa Anthony Kiedis biografi, efter denna. Den ser jag fram emot, som fan.
  • Semper Idem
    Jazza skrev 2010-09-17 20:53:21 följande:
    Nej, de är fristående. Dock är det ju en bihandling, som består av kommisarien och poliskollegorna. Där händer det ju lite, från bok till bok som kanske kan vara bra att ha koll på (eller inte bra, som i nödvändigt, utan bra som i intressant) Den första är den som jag tyckt varit absolut bäst, hittills.
    Tack för tipset. Den skall jag kolla upp
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 19:30:18 följande:
    Vadå, alla har MVG?

(Nu undervisar ju inte jag, men du kanske syftar på Mfern? Honom behöver du inte bekymra dig om, han är obildbar, jag har gett upp)
    Nope, hade finfina 3,4 när jag gick ut gymnasiet. Fint va? Slöat, sov, drömde, INTE läst läxor, fungerpullat, spelat kort - men absolut inte ägnat mig åt Bättre Betyg. Har det straffat sig? *hö* EXIT: the prov. Några timmars hårt knullande på kunskap mot ett liv i slö-hörnan? YOU BET.
    Nu ska jag läsa vidare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-09-17 20:55:54 följande:
    Den är jag sugen på att läsa. (Gardell, that is) Jag skall läsa Anthony Kiedis biografi, efter denna. Den ser jag fram emot, som fan.
    Red Hot Chili Peppers sångare eller hur?
Svar på tråden The return of the Lolilla