Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-12-04 19:34:03 följande:
    Njaa.... jag tycker hon verkar knepig och har lite för mkt gojs i läpparna.  Obestämd
    dom är natur! var alltid sa! och vem stör lite knepighet...
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse

gomorron

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-05 18:00:48 följande:
    God kväll!
    Har dagen varit till belåtenhet?
    Jag har pratat med mina föräldrar som varit på resa i Turkiet. Nu har de kommit hem och är i tryggt förvar igen. Jag är en aning larvig med att de ska ut o resa och det kommer nog inte bli bättre med åren. 
    jag har rennskita men annars är allt bara topp.
  • knisse
    Midka skrev 2011-12-05 18:04:52 följande:
    Kräks  Så räligt att dra upp och ner brallorna så många gånger på en dag.....
    ja och nagonstans börjar det mjukaste papper fa oanda sandpapers kvalitet
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-12-08 17:03:30 följande:
    Nu är det jul igen, nu är det jul igen *trallar*
    fräsig dress!
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-12-08 17:15:11 följande:
    Fänk you *nöjd*

Vad görs då? Jag hittade "fittråden" - känns ju seriöst *harklar mej*
    jag tittar pa trolltyg i tomte skogen! fjant!!
  • knisse

fast det kan vara lite skoj med troll

• knisse
    Zimlis skrev 2011-12-08 17:45:03 följande:
    Har du...
    aldrig1
    har just en spännade trad om att ha sex med sin goldenretriver i ögat.
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-12-08 17:54:11 följande:
    Såg, men vet inte om jag ska
    e inget som inte värden sett innan skulle gissa att det är nagon puberterande grab som önskedrömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla