Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:30:54 följande:
    Jag har inte den funktionen, du har 4:an
    OMG the skäääääääm. Jag har den funktionen på min gamla skitmobil från 1800-talet! Jag VISSTE att det var nåt lurt med phonen!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-16 09:33:36 följande:
    Men åååhhh! vad uselt!  
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:31:55 följande:
    OMG the skäääääääm. Jag har den funktionen på min gamla skitmobil från 1800-talet! Jag VISSTE att det var nåt lurt med phonen!
    hahahaha! plocka fram den Mara så ska jag kolla in hur fan du ser ut utan att du kan gömma dig med dina fjantiga halv-bilder.
    Du kommer inte att kunna sova fröken tecknad figur  Demon
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-16 09:39:30 följande:
    Militant tonåring känns som den bästa beskrivningen.
    Det blir så ibland när jag är trött och pms-ig. Det är jag fortfarande.  
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:37:52 följande:
    hahaha....har aldrig använt den funktionen på någon av mina lurar. Pilutta dig va!
    Jag har EN gång. Det är ju skithemskt. Man håller luren under hakan och ser rakt upp i sin egen näsa och dubbelhakan ser ut att kunna sluka hela telefonen från den vinkeln. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-16 09:42:09 följande:
    Aha, jag förstår. Jag var lksom inte beredd helt enkelt.  :)
    Vilken tråd är det du pratar om? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-16 09:43:50 följande:
    Det var tråden där ngn unge blev strypt på dagis.
    Aha. Jag blir lite känslomässigt påverkad av den tråden eftersom jag höll på att bli mördad genom strypning vid ett antal tillfällen som barn. Jag blir arg och förbannad över att folk verkar tro att barn inte tycker att det är särskilt obehagligt att bli strypta. Om du läser noga har jag också förklarat att det är möjligt att jag resonerar för hårt pga egna erfarenheter. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-16 09:47:32 följande:
    Jo, jag förstod det till slut. Men initalt kändes det som en helt ny sida av dig. Nåja, skit i det nu.

Berätta istället om hur du förbereder dig inför julen.
    Jag vet. Jag kände mig som en kopia av de föräldrar till autistiska barn som är omöjliga att resonera med och som jag inte tål. Trist läge

Jag försöker fatta ett enormt svårt beslut gällande julgran. Att ha...eller att inte ha. Vi bor på ett plan och det känns som om vi kommer att jaga V 25 timmar om dygnet om vi skaffar en. Hur gör ni vuxna?  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-16 09:51:53 följande:
    Vi har gran.
    Men dina barn kanske lyssnar när du pratar med dem? V vrålar bara "titta titta", pekar på en tavla och smiter förbi. Jag går på det varje gång.
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-12-16 09:52:35 följande:
    Är tokhungrig! Har inte hunnit äta & det känns kan jag lova....
    jag också. När V har vaknat (låter som om det är på g nu) och ätit frukost ska jag klämma en toast med ost och skinka. *smällfet*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-16 09:56:15 följande:
    Nja. vad tror du att jag är? Nån perfekt fl-morsa? de river gran-jäveln och jag gapar och skriker. Och tittar strängt. 
    En gång när jag var tonåring öppnade den sinnesförvirrade hunden typ alla klappar under granen. Min ointelligenta far hade packat in hans godis och lagt längst in under granen så att han inte skulle kunna hitta sin klapp. Vi fick alla en glad överraskning om än ett par dagar för tidigt. Gör dina barn så också? 
Svar på tråden The return of the Lolilla