Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-27 19:32:30 följande:
    Ja. Jag vill dra ut på det. Den som spar han har. *vis*
    han har missat massor, ja..... Nåväl, denna säsongen är skitbra.

Nu orkar jag inte sitta upp, längre. Ciao for now! (rimmar, igen)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-08-27 19:34:33 följande:
    Den logiken är väl lite märklig. Ska vi kalla brott för något de inte är bara för att markera. Straffsatsen säger ju hur allvarligt det är.
    Men straffsatsen står ju i relation till vad brottet kallas.

(orkade visst sitta upp i tre min till)
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-08-27 19:39:03 följande:
    Tjafsar ni fortfarande om samma saker?
    Det är bara han som inte fattar....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-27 19:41:31 följande:
    Jag började prata om hur kåt jag är på ungarnas dagisfröken och att jag dricker vin, men det var ingen som var intresserad av det spåret. Tyvärr får jag säga.
    På tal om sex med underåriga....
  • Jazza

Men NU måste jag gå. på er, allihop!

• Jazza

Vad gör ni? Idag är jag nästan frisk. Helt galet Det var kanske inte digerdöden jag hade ,trots allt.

• Jazza
    Fnället skrev 2010-08-28 13:18:01 följande:
    Skönt!
    Mycket skönt!

Alltså... ni som gift er, eller varit på massa bröllop: Vem går in först i kyrkan? Tärnorna eller jag? (tärnorna släpar på barnen, kan jag tillägga) What to do?
  • Jazza
    M C skrev 2010-08-28 14:55:52 följande:
    De går in först, paret sist.
    De kan tom gå in innan själva krussidullandet så man har barnen på plats redan. De har en tendens att stjäla rätt mycket uppmärksamhet - bra eller dåligt beror på hur man själv vill ha det. Det är leksaker som rullar över golvet, kissnödiga barn, de sätter sig på koret, sjunger för sig själva, går därifrån, knuffas och i ett minnesvärt fall slåss med brudbuketten. Om man gillar sånt (för det är sjukt underhållande) så ska man ha barn. Jag är inte så mycket för sånt, de är underhållande även i bänkarna och de var med på festen så då undvek jag sånt i kyrkan.

Min tärna gick in före ingångsmarchen. Hon ställde sig längst fram och väntade på oss.
    Vissa bröllopskort jag har tagit ser man öht inte brudparet på, det är någon som går mitt framför dem på alla bilder. Inte så jag skrattar ihjäl mig direkt. Jag är ju där för brudparet, inte för barnen och vännerna.
    Mfern säger att alla bröllop han varit på, har brud (och antingen brudgum eller pappan) gått först (om det har varit näbbar stora nog att gå själva har de gått allra först) sedan följet. Nu kommer ju Mfern och bestman redan stå därframme och vi går in när klockorna ringt och dörren öppnas, då börjar musiken.... Alltså, ja, det kan bli ett jävla liv av barn, men eftersom vi inte har rätt att neka andras fittungar att vara med, så Det är ju annat med festen, den är helt barnfri, inte ens våra är med, de hämtas av barnvakten, som också är med och tittar på vigseln. Men våra föräldrar sitter ju främst, så barnen får gå dit om de tröttnar, E är för timid för att ställa till väsen och S kan inte gå. Perfekt
    Sedan läste jag lite på Bröllopstorget, för tips, men alla är såna jävla hajpade bridezillas, så jag flydde igen...
  • Jazza
    Alibi skrev 2010-08-28 19:47:22 följande:
    M C skrev 2010-08-28 19:37:47 följande:
    Coolt, blev det nåt kärleksobjekt?
    Usch nej! Uruslet.
    Var letar ni?
  • Jazza
    Alibi skrev 2010-08-28 20:42:46 följande:
    FB

jubb

Undrar vad vi skall se, ikväll? Mystic River går, den älskar jag (men mest boken) men det var inte så längesen vi såg den. Zodiac, som jag har för mig inte var strålande. Eller Primal Fear, som vi dock har på datorn, och kan se närsomhelst..... Mfern vill Zodiac, jag vill MR. Vi behöver en TV till, det står klart

Svar på tråden The return of the Lolilla