Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 16:14:25 följande:
    Det sitter nån jävla töntig wannabe-reggae chick här bakom mig och fnittrar som ett fån
    ett rastaruckel?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 16:20:32 följande:
    Jag tror det, men hennes hår döljs av en såndär skitstpr jamaica-mössa
    Oh, my

Nä, era muppar, jag skall åka till Maxi....

Läjtör ho´s
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 20:00:24 följande:
    Snart Gray´s...........
    Vågar inte börja med det, också...

Jag kokar soppa och har gjort en fröblandning till morgondagens bakning..... Har varit och handlat, så jävla tråkigt var det
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-03 20:17:07 följande:
    Afton på er!
    Hej! Hur har dagen varit?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 20:20:17 följande:
    Jag har sålt utav bara helvete. Sen har jag fikat med lilla Mickis som jobbar extra hos oss. Vi bjöd också in hennes "killkompis" på fikat. Det var kul. En 17-åring och en 19-åring. Fy faan, säger jag bara, det kan inte vara lätt att vara killkompis till henne, hon är en dräpare.......
    en dräpare?
    Kul med bra säljdag! Grattis! Hur mår din Linda?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-03 20:20:07 följande:
    Ganska bra faktiskt. Vädret har varit helt underbart. Sen har jag fortsatt vara glad sedan igår...jopp...det har varit en bra dag Själv då?
    Åh vad härligt!!

Min med, har haft en alldeles lagom dag... ute mycket, det blir man ju alltid pigg av.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-03 20:24:57 följande:
    Vad mysigt! Funderar på att hoppa in i duschen lite snabbt...snart Grey's!!!
    Fan, vad alla kollar på det, då.... Kanske måste börja följa det? sen är det True Blood, jäj!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 20:26:33 följande:
    Linda mår bättre, de har gjort skiktröntgen och de hittade inget så hon fick åka hem. Hon sover nog nu, men hon mådde bättre när jag pratade med henne nu på kvällen.En dräpare..............tjej 17-år, smal söt som spunnet socker, smart och amitiös till tusen. Älskar sport, sitter uppe hela nätter och kollar på os, går jämt på fotboll och hockey. Har ett eget liv med kompisar och resor. Fatta att var 17-19 årig kille runt det där? "vi är bara kompisar...." är hennes automatsvar på allt.
    Skönt att höra

Ah, en dräpare... Låter som en bra tjej
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 20:28:08 följande:
    TB på vilken kanal? Det är försent att börja kolla på Gray´s nu. Du kommer inte komma ini det. Köp boxen ist.
    Jag har sett det rätt mkt, men inte följt det, direkt.. Så jag har ju koll på vad det handlar om och vilka personerna är osv.... det kan gå Nån box köps icke
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-03-03 20:30:41 följande:
    Hade ni picknick i snön, du och barnen?
    Japp, E och jag.... S snarkade i vagnen under tiden Sen frös E, så vi gock hem och gjorde kokos/ananas smoothies (uppfanns då jag var brutalsugen på pina colada) och kollade lite på Pippi Hon skall åka med sin farfar och farmor till Astrid Lindgrens värld i maj och kolla på "Villa Villerkutta", så hon gör viktig research nu.
Svar på tråden The return of the Lolilla