Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-19 23:02:16 följande:
    Vad är det fär pk-svar? Säg nu!
    Jag är mest spydig.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-19 23:14:06 följande:
    bla bla massa text....

Vissa är så jävla korkade att jag inte ens kan heja på dem. Hur illa är det då?
    Skönt att få det ur sig? Det är illa. Jag har också haft ett par kollegor som jag inte ens hälsar på.... Det är inget roligt alls faktiskt. Fast jag tycker nog det är värre att känna sig tvungen att hälsa på folk jag inte vill se på över huvud taget. Jag får ont i magen då.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

God morgon!

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-20 10:28:13 följande:
    Ja, jag vill besudla dem lite, men glöm inte att Erik är 32. Det är inga snorungar vi pratar om. Alla är äldre än du är. Ja, fy fan va skönt det var! Tack för att du läste, det är ju inget tvång. Seriöst, det finns några individer jag inte ens kan titta på för jag blir så arg. I samtliga fall är det folk som genom sin urbota idioti gjort någon annan illa. Man kan lungt säga att för att förtjäna mitt hat har du gjort något riktigt korkat. Jag hatar inte ens folk som är dumma mot mig!
    Såklart man läser!!

{#lang_emotions_kiss}
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-03-20 14:59:07 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51488465.htmldagens
    Den var ofräsch.... Min man skulle inte ens be mig om den inte var ren och fräsch, inte jag heller.... {#lang_emotions_throwup}

Varför jag klicka på peter var för att jag undrade hur en sådan människa tänker och hur han presenterar sig.... Själv fick jag ligga igår så jag har fått nog med snoppar för några veckor....
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-20 17:16:32 följande:
    Ja, eller hur? Röst o bröst, noll hjärna. En klockren lättpära. Den tjejen hade en egen teori om varför hon var så värdelös i SSDL som gick ut på att det låser sig i huvudet på C vid sådana tillfällen.Min teori (mycket troligare mtp att idioten seriöst tror att man kan bota bögar med förbön) är att hon inte kan andras låtar för att hon är ett korkat egon.
    Om hon lyckas bota bögar med förbön är det konstigt att hennes exman är bög (han måste vara bög, bögigare går det knappast att bli).
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-20 19:31:12 följande:
    Men det kanske är sådan man blir om man blir en omvänd bög
    Bam skrev 2010-03-20 20:07:44 följande:
    Tror att det var äktenskapet med henne som gjorde honom till bög.
    Två båda mycket möjliga teorier!
  • Ord blind

För övrigt så står det numera "ALLA BILDER RADERADE,STORA MAGAR IFÖRD TROSOR GÅR BRA,MEN INTE EN MAN I KALLINGAR... " hos någon.....

Smiley    Smiley    Smiley Smiley

• Ord blind

Men vad är detta? Tittar in i min besökslista och hamnar här?

http://www.familjeliv.se/hem/singelpappa77/presentation.php

Är alla män (läs snuskgubbar) här på FL ute efter att knulla? Mer eller mindre diskret?

Nu har jag bytt kön på FL i vart fall...

Svar på tråden The return of the Lolilla