Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-08 13:48:26 följande:
    Jag tror att hon gick och bajsade. 
    Hoppas verkligen hon sitter ner när hon bajsar.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-09-08 13:53:30 följande:
    Hahahahah nu kom jag att tänka på "hur gör du på en offentlig toalett" tråden som ballade ur helt för ca ett år sedan :´) Folk stod på ringen med fötterna och höll sig i ryggstödet för att undvika baciller från själva toalettskålen. Andra blev uppriktigt ARGA över den sortens beteende för de ville inte vila rumpan mot andras SMUTSIGA skoavtryck och en tredje part började skälla om plumsande och skvättande från dessa oförskämda människor som behagade släppa sina kroppsvätskor från en så hög höjd...hahahaha
    Är det sant?! Vilken tråd jag missat
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-09-08 13:55:48 följande:
    Jag försöker hitta den igen nu. Det var helt hysteriskt kul. Det började som en rolig grej och jag tror att TS mest skojade. Men i vanlig ordning blev folk slutligen ovänner och det var fantastisk underhållning att se folk BRÅKA om plumsande och klättrande på toaletter runtom i Sverige :´)
    *dör av skratt*
  • SimplyTheBest

Mår illa efter min lunch. Usch.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-08 14:26:20 följande:
    Maran och Panki, kommer ni att vara på Kanal 5 kl 21? Av det lilla jag sett verkar ni isf.........jättesympatiska. Drömmer
    Hahaha..Skånefruar?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-08 14:30:00 följande:
    Hua Kräks
    Antar att de kommer var helt knasiga. Brukar vara så när skåningar är filmade. Inte konstigt vi anses vara knäppa där ute i landet.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-08 14:36:52 följande:
    Nej. Jag började ändra mig lite där ett tag, men sen gör ni bort er igen och då vet man att man hade rätt från början. .-D
    Räcker med att säga: Anna Anka.
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-09-08 14:39:17 följande:
    Helt allvarligt. VARJE gång skåningar är med i tv är det så jävla pinsamma skåningar att jag framstår som normal. Det är folk som öht inte talar svenska. Folk som beter sig som jävla byhåleraggare och som aldrig verkar ha gått i skolan en endaste dag. De vet inget, kan inget, klär sig som rövhål och bara brölar som om de hade ett glödande kol i rektum. 
    Precis. Känner inte alls igen mig utan blir bara irriterad över att ytterligare en skåning har blivit funnen uteifrån träskmarkerna. Menar...Ullared förra säsongen. *suckar*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-08 14:55:19 följande:
    Nu är du bara pinsamt bitter för att du är den enda skåningen här som jag inte har ringt. SKÄRP DIG!
    Vem låter mest skånsk av mig & Maran?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-08 14:59:52 följande:
    Du......*duckar*
    Gör jag? Trodde jag inte.
Svar på tråden The return of the Lolilla