Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-01-04 12:00:32 följande:
    Jag ska kolla på prinsessfilmer idag och äta jordgubbar.
    Vad är prinsessfilmer? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 12:08:13 följande:
    Filmer om prinsar och prionsessor såklart, hallå??
    Haha jo det förstod jag men jag kom inte på några
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-04 16:14:55 följande:
    Den är borta...vad var det? 
    Va? Hahaha. En tjej som lade upp en bild på sina bröst och undrade om de var fula. Det var de inte.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-04 16:18:05 följande:
    FAN! Att jag missade.......hur såg de ut då?
    Som medelstora fasta bröst med snygg napp!  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 16:29:57 följande:
    Stl 37?
    Vad tror du jag är för jävla bigfoot? *förnärmad*
    Ahaaa du har små fjäderlätta fötter. Det är därför du orkar springa så mycket
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 16:36:28 följande:
    Det måste vara det... eller mina små, fjäderlätta tuttar, som inte kvalar in till operation
    De var för små.... jag misstänkte det, då jag gått ner på tuttarna, så äntligen händer det iaf ngt även där....
    Haha men på allvar...har du varit och blivit nekad en operation på riktigt? Och avgör de verkligen beslutet på enbart storlek? Det känns ju helt sick om man inte tar i beaktande vilka besvär de orsakar för personen som bär runt på dem? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 16:48:06 följande:
    De är jäkligt hårda inom landstinget, en tutte skall vara på minst 800 ml för att man skall göra det.
    Idiotiskt. En tutte på 600 ml kan ju orsaka större problem på någon som är 150 cm lång och normalviktig än vad den gör på någon som är 190 cm lång och överviktig. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-04 16:52:37 följande:
    Ja, precis. Men, nu spelar det eg ingen roll, eftersom de minskar av sig själva. Problemet var ju att jag gick ner massa i vikt, men inget hände på titsen, nu händer det och jag är ju skitglad att slippa en operation, såklart.
    Det är ju självklart det bästa. Jag har en kompis som fick en bröstoperation betald för att hon mådde dåligt av utseendet på sina bröst. Det var grejer det. Svårt var det inte heller minsann! 
Svar på tråden The return of the Lolilla