Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Men fattar ni att snubben är lärare??? Vet ni vad som hade hänt om jag var fjorton och hittade min lärare pratandes pissknull på familjeliv?? 

• Mariohn

Jag ignorerade inte. Jag skickade vidare till moderatorerna. Snubben utsatte mig för ett sexuellt övertramp och blev straffad för det. Då ska han fan inte komma tillbaka och fortsätta det första han gör. 

• Mariohn

Jag skrev inte det i syfte att läxa upp dig, verkligen inte!
    Det jag ville få fram med mitt meddelande var, att jag önskar, att du kunde respektera våra åsikter och våra tankar om sexualitet, och låta oss framföra dem utan att vi blir anmälda för vart tredje inlägg vi skriver. Du behöver inte hålla med oss, eller ens dela våra åsikter, men låt bli att anmäla oss när vi uttrycker en åsikt som du inte delar!/MagnusY
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-07 20:14:22 följande:
    Skåningar, vad är det för fel på er? Varför kan ni inte köra bil? Är ni bilkörar-retarded? Har någon kollat buss eller flyg? Kan ni ta flyget till Bromma så är det smidigt. Vilken stad är det ifrån isf? Lund? Själklart ordnar vi så någon hämtar er. Mariohn jag börjar tröttna på din sinnesjuka, nästan perversa vägran att läsa infot på fb för där står allt du behöver veta, men vi har bokat rum på ett vandrarhem.
    Men åh :´) Haha. förlåt
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-07 20:19:31 följande:
    Så låt mig se om jag fattat saken rätt: du anmäler Magnus för att du tycker att han ska låta bli att pissa på folk, korrekt?
    Ja! Och moderatorerna tänker "ok då tar vi bort inlägget :´)
  • Mariohn

Jag svarade hur som helst som den lilla intrigfitta jag är

Dina sexuella preferenser intresserar mig inte och jag anmäler som sagt inte inlägg eftersom jag tycker att det förstör debatten och skapar förvirring. Det var bara det enda inlägget jag inte tolererade. Att jag skulle anmäla inlägg för att jag inte gillar åsikten är bara löjligt. Ingen moderator skulle plocka bort inlägg av den anledningen det förstår du säkert. 
    Jag skulle uppskatta om du lämnade mig ifred från och med nu. Att du tycker att jag är dum är jag inte inte intresserad av alls. Jag är varken dum eller outbildad. Det enda jag var intresserad av att läsa är det faktum att du är lärare Magnus.
    Håll dig nu till reglerna. 
  • Mariohn

Jag kan fan köra bil? Men man får tydligen inte det

• Mariohn
    Bam skrev 2010-04-07 20:23:00 följande:
    Jag är inte en av dom bara.
    Vi kan köra tillsammans. 
  • Mariohn

Jag tänker på detta med wetsex. Jag bara föreställer mig två dårar som tycker att det är apmysigt och så bara tar kisset slut. Sen sitter de där på varsin bit plastad frotté och ser dystra ut.

Eller är det som att vara sugen på kladdkaka. Man bara VILL HA och efter bara pyttelite sitter de där blöta och illamående och vill inte ens lukta på varandra på ett år?

• Mariohn
    Mariohn skrev 2010-04-07 20:25:50 följande:
    Jag tänker på detta med wetsex. Jag bara föreställer mig två dårar som tycker att det är apmysigt och så bara tar kisset slut. Sen sitter de där på varsin bit plastad frotté och ser dystra ut. Eller är det som att vara sugen på kladdkaka. Man bara VILL HA och efter bara pyttelite sitter de där blöta och illamående och vill inte ens lukta på varandra på ett år?  
    PÅ ett år. Förlåt svensklärareY
Svar på tråden The return of the Lolilla